BARNSLIGT ROLIGT

Idag när jag och mami var och handlade ringer Mia och frågar om
jag ska med och åka pulka! haha =) Och det är väl klart man inte tackar
nej till sånna skojsigheter ;)
Så Hon, Lisa och Simone kom och plockade upp mig sedan åkte vi iväg.
Till ett ställe jag aldrig varit på, men mycket roligt. Lift och allt! haha! Dock
åkte vi madrass och inte pulka, det var faktiskt riktigt roligt! :)
Haha, Simone var roligast då hon nästan fick panik "Nej, nej, NEEEEEEJ!!!!"
haha!
Det var två små barn där också i början, men jag vet inte om dom blev rädd
för jättebäbisarna som kom flygades i full fart! haha, för dom åkte därifrån
rätt snabbt! ;) Men det vart några vändor iaf.
Sen satt vi bara och pratade ett tag innan vi blev frössen och åkte hem :)
Det tycker jag vi ska göra om ! haha =)
Mia lär väl lägga ut ett och annat osmikrande kort kan jag tänka mig! haha!

Nu ska jag försöka hitta nått recept på fläskfilé, vill ha nått annorlunda eftersom
vi åt fläskfilé igår också. :)


Sen måste jag få säga ett stort GRATTIS till Kusin Linus och Sara som
fått sin lilla pojke! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha de var skit skoj, vi får göra de igen :)

2010-01-25 @ 07:35:55
Postat av: Nathalie

Ja, det tycker jag verkligen att vi ska göra!! =)

2010-01-25 @ 07:53:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0