BLÅSNINGEN

Igår vid ca. halv tio så kom jag på det: Jag har missat Blåsningen!
Så som jag har längtat att se det! Speciellt Christine Meltzer :D
Men som tur är kan man kolla på nätet och det har jag precis gjort,
har ni inte sett det så GÖR DET! Så jävla roligt! HAHA!
Christines blåsning är ju bäst, fy tusan vad jag skrattade! hahaha!
Åh, Herregud! Nu längtar jag tills nästa söndag då David Hellenius
ska bli blåst ;)

Iaf. anledningen till att jag missade är så jävla dålig också, fy vad sur
jag blev på mig själv! haha! Jag satt bara och dödade tid vid datorn och
spelade nått skitspel bara för att få tiden att gå.. Men men, nu gjorde det
ju inte så mycket ;)
Kollade även på Scream 2 som gick på teven igår. Och jag tycker faktiskt
fortfarande att dom filmerna är läskig! haha! Kommer ihåg förut när dom
var ny och jag och Amanda hyrde varenda en när dom kom ut! :P Jag
kommer ihåg engång på Halloween när vi skulle hyra nån av dom filmerna
och Loffe ville också hyra den. Han satt i framsätet och Amanda satt i mitten
bak och jag längst ut. Amanda:"Så fort han stannar så skyndar du dig ut!!"
haha, sen tävlade dom nästan in till Statoil för att hyra filmen (utifall det bara
skulle vara en kvar eller nå?! :P) haha :) Men jag tror nog att jag tycker dom
är läskigare nu än vad jag tyckte då! haha! Fast vissa saker är ju så dåligt.
Men jag klarar inte av att se folk som blir jagad!! Jag får nå psykfel!!! "SPRING!!!"
haha..

Idag ska jag åka ner till sörfjärn och hälsa på (Therese också kanske?!)
och kolla om mamma har nå tyg att sy gardiner av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0