KLOCKAN HAR STANNAT

Min klocka på datorn visade 22.21 men så kollade jag på telefon och den
visade 23.59. VA? :P Vad har hänt nu? Inte ska man väl ställa om klockan
nu eller nått!? Kollade på teven och den var också tolv. Jag hatar när det blir
så, för jag vet inte riktigt vilken klocka jag ska lita på! haha.
Men nu har jag kollat text-tv också och den gick samma som telefonen. Och
eftersom klockan på datorn fortfarande står på 22.21 så tror jag inte att den
går rätt! haha..

Men min fråga är; Kan verkligen klockan på datorn stanna? :P Hur går det till
liksom?! Jag förstår ingenting..

Har fortfarande inte fått i mig något att äta! haha. Känns lite onödigt att äta nått
nu också när klockan är så mycket, och SÅÅÅ mycket mer än vad jag trodde!
Eftersom jag suttit vid datorn har jag ju kollat på klockan på datorn! haha :D
Men inte tror jag min mage lider av det inte.. Den kan gott äta lite av fettet som
redan sitter där, kanske ta lite av låren också ifall den har lust, skulle inte sitta
helt fel!

Nu är jag sömnig faktiskt.. Men ingen ide att gå och lägga sig nästan :P Päran är
med grabbarna sina och jag kan, som jag sagt flera gånger, inte sova utan han.
Men jag läre nog försöka iaf, kanske sover 20 min iaf :P haha, det är alltid lika kul
när jag vaknar sedan efter en halvtimme eller nått och är helt förvirrad och undrar
vart Pär håller hus?! För jag kommer inte ihåg att han är ute, utan jag tror att han
var här när jag somnade. Haha! Så kul när man kommer på sig själv. Jag sätter mig
jämt upp i sängen och kollar runt ett bra tag och lyssnar ifall jag ska höra han i köket
eller toan! haha.. En gång fick jag till och med ur mig "Vart är du?" Dock inte högt så
ifall han var hemma hade han inte hört, bara nyvaket och förvirrande.. haha! =)
Så kul! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj oj .. knepigt att klockan på datorn stannade? fett?? på låren? har du nå fett över huvutaget på din kropp? öhm ne tror inte det, =P

2010-01-30 @ 11:51:33
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0