SAKER JAG STÖR MIG PÅ

• När man kämpat på sig strumpbyxor (och jag brukar ha två nu på vintern)
Sen när man precis ska iväg så känner man att en liten sten kommit innanför
och ligger där och sticks.

• När man sminkat sig färdig och ska bara på med mascaran och får då något
i ögat! Men man kan inte se vart eller vad det är. Men man kan knappt kolla
för det gör ont, så man gnuggar runt och försöker få bort det.. När det väl är
borta måste man börja om från början igen eftersom man ser ut som en tvättbjörn.

• Folk som går som sniglar mitt i vägen! T.ex på stan när det är en liten gång man
kan gå på och folk envisas med att gå MITT I vägen och i snigelfart. Sen helt
plötsligt ska dom stanna också mitt i vägen!! Då brukar jag ge i från mig ett "Åhhh!!!"
och sucka så dom ska fatta att dom är i vägen! 

• När folk stavar te "tea". Varför ? "The" kan jag förstå att man skriver. Men "Tea" 
vart kommer a:et in ?? Det förstår jag mig inte på..

• När man pratar med någon och man har en sak man vill berätta men den andra 
babblar på (eller man pratar om något som man inte pratat klart om än :P) så man
glömmer bort det man ska säga. Sedan är det omöjligt att komma på vad det var.
Eller när man pratar med någon och man försöker att berätta nått, men den andra 
avbryter en bara.. och sen säger han/hon "Ja, men vad skulle du säga?" AAHH!
Då vill jag inte berätta längre! Då känns det inte lika roligt..
Eller ifall man sitter med flera folk och man vill säga något om det man pratar om
men får inte en syl i vädret. Sen helt plötsligt så byter någon samtalsämne. Då vill
man ju inte "gå tillbaka" för att berätta, hur roligt det än var.. :P 

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det sista håller jag med om, när dom byter samtalsämne innan man hunnit säga det man ville. haha

2010-01-21 @ 21:00:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja.. om man ska berätta det då känns det bara tjatigt :P

2010-01-22 @ 07:08:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0