SE UPP I BACKEN!!

Nu har Therese och jag bestämt en dag till veckan som vi ska åka till
Hassela :D Ska bli skitkul samtidigt som jag har en klump i magen! haha..
Men jag hoppas det är så kul som det ser ut och som alla säger. Skulle
vara lite surt ifall jag verkligen inte tycker om att åka nu när jag köpt
skidor och allt! haha :) Men jag får väl lära mig att gilla det annars! ;)

Har pratat lite om att åka till fjällen också. Dock vet jag inte hur det blir än?!
Om det blir av eller inte? Vi får väl se hur det går för mig i backen först! haha.
Therese hade iaf. kollat på en lägenhet tror jag det var, men priset tycker jag
var lite väl! haha, snåljudas vettu. Dock var det bara 50 m. från backen.
Fast jag kollade lite mera på stugor och då är det billigare fast längre bort, men
det gör väl inte så mycket egentligen?! =)
Aja.. vi får väl se hur det blir med det hela!

I natt drömde jag att jag skulle byta mina stavar! haha. Mot dom vita (om ni
kommer ihåg?! :P) För då fanns dom i min längd, tror jag.. Men han i affären
fattade inte vad jag sa och började plocka fram hjälmar och satt dom på mitt
huvud. "neej, ingen hjälm!" (tecken på att jag kommer slå skallen eller?! haha)
och det var inga fina hjälmar inte, utan sånna som man hade när man var liten,
cykelhjälm. Typ frigolit (stavas?!)! haha :D Fult!


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

ja fast jag tkr det skulle vara så jävla jobbigt att måsta gå/åka bil 1 km till liften varje gång... så skönt att bara kunna svänga in från backen när man är trött och när man ska fika... sen tkr jag stugorna är så gamla och fula allihop och jag gillar lägenheterna bättre! ljusare och fräschare lixom! men jag är glad bara vi kommer iväg :)

2010-01-17 @ 14:40:46
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja iofs. men jag har inge mycket pengar och då betalar jag hellre hälften så mycket och går en lite längre bit ist ;) men vi får väl se hur det blir nu :P

2010-01-17 @ 15:18:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0