SMÅKAKOR

Idag har jag bakat lite kakor :) 2 sorter bara, men det blir säkert
nå mer framöver. Det är bra att ha ifall man blir sugen på nått, eller ifall
nån kommer och hälsar på :) Är ju bara att häva i frysen.
 Nu kommer jag inte ihåg vad en sort heter (igen).. Men men, bakade även
bondkakor :) Gött! men vet inte riktigt om dom smakade som dom skulle =/
Dom måste svalna innan man känner nån smak tycker jag :P

Nu ska jag gå och slänga i den sista tvätten, och sen fara på ica en snabbis.
Eller jag kanske tar mig till och går?! Igår när jag skulle hämta Mia startade 
nästan inte bilen :P Precis när jag tänkte ge upp så startade den. Sen är jag inte
så sugen på att skrapa rutor heller.. Aja, vi får se! :)

Igår köpte jag iaf. en ny ost. Jag kan inte äta mackor utan ost! haha, och
hushållsost ska det vara!! :) Men 86 kr för en ost känns lite som bortkastade
pengar. Ska inte köpa ost här i Gnarp egentligen, billigare på Ica Maxi. Men
nu var vi helt utan och ja... Kan iaf säga att jag blev glatt överaskad när jag
kom till brödavdelningen igår, haha :P Fullt med bröd! Det gillas! Första gången
sen innan jul jag sett så mycket bröd på ica ;) Dock finns det ingen frukt som
faller mig i smaken.. Eller jo. Men inte där! :P
Aja..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha X)

Ja, jag vet! Igår när vi var där så utbrast jag "Men! De har fyllt på bröd!" Haha, och Sara började skratta X) Men har du tagit på mandarinerna? Haha, skulle ta en igår - stenhård! Hahaha, fult X)

2010-01-14 @ 15:34:20
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja jag fick en mindre chock jag med! haha.

Näe, jag har inte tagit på dom, haha :P Tycker dom ser så skrynklig och äcklig ut :P och jag vill ha satsumas! :D

2010-01-14 @ 17:24:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0