GRATTIS ALLA STUDENTER!

För exakt ett år sedan var det jag som stog där och skrek och
var världens lyckligaste! :P Ett helt jävla år har gått sen dess.
Helt sjukt :P

Hade velat åkt in och kollat idag men pank som jag är så blev det inte
så. Studenterna fick ju inte världens bästa väder heller, började ju bra
i morse iaf. Lika som förra året, vi fick ju inte heller nå bra väder..

Det börjar ju komma upp lite studentkort på bla. Facebook och jag längtar
tillbaka
till min student! Såååå roligt! :D
Studenten är ju nått som man bara måste få uppleva! Jag trodde inte alls
jag skulle ha så kul som jag hade, eller att det skulle kännas så jävla bra
som det gjorde. En av dom bästa och roligaste dagarna i mitt liv :) Och det
tror jag nog alla som tagit studenten håller med om, inte sant? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0