VART TOG VÄRMEN VÄGEN?

I lördags for vi ner ett gäng till sörfjärn för att åka lite båt :)
Skulle åka och grilla. Men det slutade med att vi åkte upp på Gnarp och
grillade :P Men först blev det en liten båttur. Åkte två båtar för vi var så
många.. Och jag är ju nervös som alltid! haha. Men vägen dit gick ju bra iaf.
Dock inte för andra båten! haha. Jag åkte med Tommy och Mia och i den
båten fanns det kapell så vi blev inte blöt. Men dom som åkte i Pärans båt
fick en och annan dusch! ;P Var ganska mycket vågor.
Men vägen hem var en annan femma! Den var lite läskigare :P Då hade Mia
också hunnit blivit rädd så vi satt mest och höll i varandra och skrek! haha.
Dock så var det roligt att vara rädd med henne! Jag satt mest och gapskrattade
åt henne, för hon såg ut som en gammal kärring! hahaha, så jävla kul! :P
Satt med böjd rygg åsså guppa fram och tillbaka, haha. ojoj :)




Satt även på flotten ett tag i solen, men det var så jäkla kallt! Jag höll på frysa
ihjäl så jag undrar hur dom som var blöt kännde sig =/ :P Hua!
Åkte som sagt upp på Gnarp och grillade och försökte få skjuts till Sundsvall.
Men när vi väl fått skjuts var klockan halv två.. Så tyckte inte det var sånt stor
ide att åka in då :P Så vi åkte hem och sov ist.




Idag är det dags att städa upp efter helgen.. Ligger som vanligt kläder överallt!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0