BEBISAR

Idag satt jag och tänkte på Maja (syrrans katt) och att hon nog kommer
få kattungar snart. Undrade om Therese skulle höra av sig då. Kanske på
msn.. Men då kom jag på att jag inte var inloggad. Men hon skickar säkert
sms då. tänkte jag. En sekund senare så får jag ett sms från henne:
"Gå in på msn!" och berättade där att Maja fått 4 små kattungar :) haha..
Det tyckte jag var lite roligt ;)

Jag åkte och kollade på dom nästan på engång! Och guuuuuuud säger jag bara!
Så fruktansvärt söt! Men det var en som jag blev speciellt kär i och jag vill
gärna
ha han! :) Han är lite större än alla andra och ja, man kan redan se att
det är en kille. En välutrustad sådan också, tydligen! hahaha! ;)
Jag har "paxat" han tillsvidare, eftersom dom inte ska avliva någon. Jag vill så
gärna ha han!!

Sedan åkte jag hem och mamma ringde.
M - Vad gör du då?
N - Inte mycket.. nyss varit och hälsat på kissungarna (hon visste inte om det då)
M - Jaa.. pratade nyss med farmor och hon såg dig komma då (farmor bor ju alldeles
bredvid therese och andreas)
N - Ja, fyra stycken blev det!
M - VAA? har hon fått ungar?????
Hahaha :) Hon hörde inte att jag ska ungar, utan hörde bara kisse :P Lite roligt ;)
Sedan åkte vi och handlade och självklart vill ju mamma också se ungarna så vi
åkte dit igen :D
Dom är så söt när dom ligger och bråkar om en tutte. En ligger och tuttar sedan
kommer en annan och försöker putta bort han! haha. Dom ligger riktigt och slår
varann! Ett riktigt catfight! hahaha ;)


Putte, Charlie och Lilla Lisa när dom var liten :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; hihi, tack! :)



SHIT SÅ sÖÖÖÖTAA :D

2010-03-28 @ 14:20:37
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack för vad?? :P

2010-03-28 @ 17:38:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0