DET GÅR DÅLIGT

Idag när jag klev upp så var jag helt yr och illamående?! =/
Vette tusan vad det var. Skyndade att få i något att äta, sedan blev
det lite bättre. Men känner mig fortfarande "konstig" :P Trött som bara
den är jag!

Och jag har blivit så dålig med att träna på cykeln också. Kanske för att
jag inte ser nått resultat, då ger jag upp! Jag har inge tålamod.. Tråkigt nog.
Sen har jag "fuskat" på veckorna också och stoppat i mig onyttigt. Fy fy fy!
Just nu skulle jag kunna döda för nått sött! haha :P Men tror jag ska ta mig
lite blåbärsyoghurt snart :) Sedan ska jag då fasen sätta mig på cykeln. Vart
bara 20 minuter igår..
Sen såg jag att jag hade köpt vanlijvisp ist för matgrädde också. Så jag tänkte
att jag skulle slänga ihop nån paj, har lite äpplen kvar. Men det får nog vänta
tills helgen isf ;)

En sak till! Jag hatar att Christine ska visas så sent på kvällen! :P Jag kan aldrig
hålla mig vaken tills det börjar!! Iofs. är det ju bra program hela kvällen. Men
eftersom jag tjuvkikatCougar Town avsnitten så tycker jag att jag kan "vila
ögonen" en sväng då.. Damn it! Och inte finns Christine med på den där sidan
heller.. dåligt! :P

Kommentarer
Postat av: Pappa

OJ!

2010-03-24 @ 11:43:28
Postat av: Therese

oj??

2010-03-24 @ 11:47:19
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja, Vadå oj?

2010-03-24 @ 12:20:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja OJ vilka problem, tex: jag hatar att Christine ska visas så sent på kvällen! Och inte finns Christine med på den där sidan

heller.. dåligt! :P



2010-03-24 @ 16:59:09
Postat av: Simone

Haha

2010-03-25 @ 21:22:26
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0