GNARP LIGGER ETTA

Igår köpte vi pizza från Harmånger. Alla säger ju att den är så mycket
godare än Gnarps pizzor. Men jag håller då verkligen inte med!
Jag köpte en calzone igår (har även provat vezuvio och kebabpizza).
Och visst, den var väl god. Men lååååångt ifrån den godaste jag ätit.
Gnarps är tusen gånger godare. Den från harmånger var smulig på nåvis.
Alltså såsen var smulig. Sedan vart degen helt blöt av nått?! Vätska från
nånting så degen blev ju alldeles geggig.
Så nej, Gnarps pizzor är enligt mig dom godaste! Förstår inte varför alla
klagar så himla mycket på Gnarp? Även om man inte tycker dom är godast
så är det väl ändå inte illa ? :P
Jag tycker iaf Gnarps pizzor är dom godaste! :D Plus att vitlökssåsen är
den godaste också! På Harmånger var såsen för mycket kebabsås för min
smak
;)

Dock får Harmånger mycket plus för trevlig personal! Han bjöd på sås och
sallad igår och det var ju snällt. (Fast det brukar jag få gratis här i Gnarp också :P)
Sen skämtade han hela tiden också. "Jämna pengar!" Sa han till alla, även fast
man skulle ha pengar tillbaka. Så när den blev min tur var det liksom ha-ha.
Då man redan hört skämtet ett par gånger! haha :)

Sen ett till minus med Harmånger var att det tog sån tid.. 20 minuter tog det.
Vet inte om det var en engångsgrej, men jag har för mig att vi fick vänta rätt
länge i sommras också när vi åt där.

Så ja, än så länge ligger Gnarp bäst till på pizzafronten enligt mig! haha :)
Tvåa kommer pizzahuset i Hudik! Dom är också jävligt god!
Sämst av alla pizzor jag ätit tror jag är Amandas. Blä! Tomatsåsen smakar
Ketchup. Fy! Sen har dom tzatzikisås ist. för vitlökssås.
Ja, Pizzaexperten har talat! hahahaha :P

Kommentarer
Postat av: Therese

men näe fy! jag hatar gnarps pizzor! och jag tänker aldrig mer äta en där om dom inte byter ägare... stenhårda kanter och en mm tunn degig geggig äcklig botten! blä! och så smakar dom bränt...



harmånger har inte dom godaste man ätit men 1000000000000 ggr bättre än skitgnarp!

prova en chao chao (ost, oxfilé, bea med tjocka goda kanter) i harmånger! skit goda! :)

2010-03-06 @ 19:21:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så har då aldrig min pizza varit från Gnarp. Visst bränd har den väl varit nångång..

Men jag gillade inte Harmångers, tomatsåsen smakade inte som den "ska" :D haha. Sen har dom ingen bra vitlökssås heller.

Men men.. Smaken är som baken! ;)

2010-03-06 @ 19:30:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Och "degig geggig äcklig botten". Mm, så var min från Harmånger också.. Verkligen en jävla gegga!

2010-03-06 @ 20:57:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Nej FY FAN, aldrig! Jag håller med Therese! Sist vi beställde pizza från gnarp så var den helt bränd! Alltså man kunde inte ta upp en bit för kanten bara "krispades" sönder -så bränd var den! (självklart var det en "bakisdag" så jag orkade inte gå dit och begära en ny -åå, dum man är). Totalt värdelösa på att göra pizza, och de bryr sig inte ett skit heller! Kan inte alla bara sluta köpa pizza i gnarp så de måste lägga ner -så kanske vi får några vettiga pizzabagare hit!

/ "Vill-att-pizza-ska-smaka-pizza-och-inte-fot"experten har talat! Haha X)

2010-03-07 @ 00:24:38
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Äh, fan vad ni överdriver! När vad det senast ni beställde därifrån då? För det har kommit nya människor dit nu också. Och jag har inte fått en bränd pizza på läääääääääääääänge. ;)

Hur gott är det med en gegga ist för botten då? Som det var på Harmånger??? Va va va va??? :P haha.

Jag tycker dom är vettig i gnarp och gör goda pizzor.

/vill-att-pizza-ska-smaka-pizza-och-inte-smörjgegga har talat!! :P haha

2010-03-07 @ 12:21:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Denise

Den enda pizzan Harmånger inte kan göra är carlzone,det kan jag erkänna och just den måste du äta ;) prova någon annan ska du få se :D Hellre smörjgegga än fotpizza ;)

2010-03-07 @ 16:20:11
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Har provat vezuvio och kebabpizza också.. Men jag tycker ändå inte dom är lika god som Gnarps :)

Neeej, heller en lite "torr" pizza än gegga som man får spykänslor av! ;)

2010-03-07 @ 17:48:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

"om man har levt en längre tid i skiten så känner man inte hur illa det egentligen luktar"



du är för van det äckliga! ;) HAHA!

2010-03-07 @ 19:29:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fan vad ni klagar!!!!!!! :P

Det är faktiskt NYA människor där nu, även fast det är samma ägare.

Visst ni behöver inte gilla dom, men jag slår vad om att det är asläääängesen

ni åt en pizza därifrån. ;)

Sen blir Harmånger hyllad för att dom har såååååå goda pizzor. Mm, visst..

Så god är dom inte.. God var dom och jag kommer säkert äta där igen.

men inte så att jag "måste ha en harmånger pizza!!!".

Punkt! :P

2010-03-08 @ 08:30:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

nä det behövs inte, behöver bara kolla på pizzorna folk äter därifrån (senast förra veckan) och höra från folk...



har inte sagt att dom har såååååå goda pizzor eller världens godaste men mkt bättre än gnarp.

2010-03-08 @ 17:10:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0