HEMMAFRU

Jag skulle lätt kunna vara en hemmafru :P Städa, laga mat, baka,
handla osv osv. Fan vad skönt!
Vissa säger att dom skulle kunna vara det, men ha nått extrajobb så
dom inte skulle bli allt för uttråkad.. Men jag skulle inte ens behöva det! :P
Dock skulle jag vilja ha lite pengar varje månad som man kan göra vad
man vill för ;) Men är man hemmafru har man väl oftast en rik man, haha ;D

Just nu håller jag på bakar bröd igen :) Tekakor även denna gång. Dom vart
ju så goda. Ska låta dom ligga lite längre efter gräddning denna gång innan jag
lägger dom i påse. Får se om det var det som var felet :)
Sen råkade jag knäcka ett ägg för mycket också! Gör ju bara halva receptet men
kollade fel. Så jag läre baka något av det också sedan :P
Tror jag ska göra biscotti :)

Var ju ner till fjärn för ett tag sedan också och hittade mina silverskedar som jag
fått av Faffan. :) Vi fick en sked varje år när vi fyllde år, när vi var mindre.
Och dom bara låg och gjorde ingen nytta. Så jag tog med mig dom upp hit! Vi har
inga små skedar, teskedar. Bara ett mellanting mellan tesked och matsked. Så det
var ju bra :) Och fina är dom också.
Dock fick jag putsa dom först. Dom var lite äcklig efter att ha legat ett par år ;)


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, typiskt dig hemmafru X)

2010-03-08 @ 19:23:32
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha ;)

2010-03-09 @ 08:27:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

va du är duktig hemmafrun ;))

2010-03-09 @ 13:55:30
Postat av: Nathalie

haha ;)

2010-03-10 @ 06:18:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0