KAN INTE LÅTABLI!

Idag har jag städat toaletten ordentligt! Skurat toan & handfat och så.
Sedan har jag även städat ur skåpet därinne. Och det har inte blivit
gjort sedan det kom upp! Så det vart en icakasse med soper ;) Gamla
hårsprayflaskor, deo och sånt skit. Helst ovanpå skåpet. Där jag bara
slängt upp saker som jag inte vet vart jag ska göra av.
Det har knappt gått att ta ner något därifrån utan att allt ramlar ner
en! haha. Jag undrar hur många gånger babyoljan ramlat ner på min
stortå och gjort mig arg! hahaha! Men nu är det slut på det... för ett tag iaf.
Köket har också fått sig en omgång! Känns skönt när man är på humör
för att städa :)
Nu är det dammsuga kvar och kanske torka golven ifall jag orkar.
På tal om golv, så håller golvet här inne på att lossna =/ Har varit pågång
länge och vid balkongdörren har det redan lossnat plattor. Men nu känns
det som det mitt på golvet. Det blir ju inte fint ifall dom lossnar.. Aja!

Sen vet jag inte varför men jag längtar till Julen igen! :) Nog för att jag verkligen
vill ha sommar så är ju Julen så mysig! Älskar verkligen julen och jag vill
att den ska vara längre. Att man firar den fler dagar :) Love it!
Men sommaren får faktiskt komma först nu ;)

Och en sak till! Nu är allt klart! Från och med vecka 14 hittar ni mig på
Polarn o Pyret i Birsta! :) Marie från AF ringde idag och sa att den blivit godkänd!
Det är ju inte bara med att fixa den där jäkla praktiken inte, måste ju få godkänt
från facket också. Så då blev jag glad.. Hade lite på känn att dom skulle säga nej.
Men tack och lov så gick det bra! :)
Var dit och skrev på papper i måndags, alltså på Polarn o Pyret. Och då berättade
hon att jag kunde vara med på både öppningar och stängningar. Öppning har jag ju
varit med på förut. Men aldrig någon stägning :) Så det ska bli kul!
Och såå skönt att vara tillbaka i Birsta igen. Ah! :) Skönt att ha Therese där också
som man kan hälsa på på lunchen ibland :)
Nu ska jag bara in till Hudik och skriva på papper så jag får reseersättning.
Tummen upp!

Nej, nu ska dammsugaren fram innan det är dags att börja med maten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0