LIKA SOM BÄR

Har ni lagt märke till hur lika varandra Paul Haukka och "figuren" i Alice i
underlandet är? :P
Dock hittade jag ingen bra bild på Paul som var lik figuren. Men har ni någonsin
kollat på Vakna med the voice så kan ni nog se likheten ändå!! ;) haha.
Jag tycker det är skitkul och det där ÄR Paul, så likt tycker jag det är :P

För övrigt tål jag inte Paul! BLÄ! Jag kan inte ens kolla på han på mornarna när
Vakna med the voice visas. Jag tittar jämt bort när han visas i rutan, bara för att
slippa möta hans äckliga blick! Det räcker nu!!! Du behöver inte kolla in i kameran
nå mer!! Det är störande och äckligt!! Bläääääää!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha X) Ja jag såg bilden och så tänkte jag maila typ en såndär "lika som bär"-bild till the voice, men jag hittade ingen mail! Hahaha X)

2010-03-10 @ 20:56:16
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Sara F

Hahahahaha, skrämmande likt! xD

2010-03-10 @ 21:26:02
Postat av: Nathalie

Simone: Haha, jag tror dom har pratat om det där redan faktiskt :P Dom sa nått om att Paul var lik en i Alice i underlandet iaf! haha :)



Sara: hahaha, Ja! :P

2010-03-11 @ 07:55:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0