MÅNDAG

I helgen vart det en utgång :) Skulle egentligen bli Hassela, men
efter att vi hört att det inte var så mycket folk där så åkte vi till
Hudik ist :) Och det var sista gången på August då. Trökigt tycker
jag.. Men men.
Skönt att vakna dagen efter och inte behöva känna att det känns
som man ska vilken sekund som helst! haha :) Klarade mig rätt
bra faktiskt. Lite illamående var det väl, men inte som det brukar vara!
Skönt!

Idag blev det en promenix med Lisa, mycket trevligt må jag säga! :)
Skönt att komma ut lite och få frisk luft, annars sitter jag bara här hemma
och döar! :P Tycker inte om att gå själv heller, så det var kul! :)
Men jag har insett att jag har verkligen ingen kondition alls! haha, flåsar
som en.. ja, nått som flåsar mycket! haha.

Näe, nu ska jag springa ner med lite tvätt och sedan blir det nog en sväng med
dammsugaren.. igen. Tror jag damsugar nästan varje dag. Förstår inte vart
allt skit kommer ifrån?! :P
Mamma köpte även nytt skurmedel till mig. Hon hade ett som luktade mycket
och gott. Och det vill jag med ha, när man städat vill man ju att det ska lukta
städat också :P Och visst luktade det! Jag var iväg nånstans (handlade kanske)
och sedan när jag kom tillbaka så luktade det ända ut i trapphuset! Så tummen
upp
för det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0