OST OST OST

Har nyss kommit hem nästan från studievägledaren. Och det var sista
gången. Jag tror hon märkte att jag inte var så pigg på att åka dit. Vi
hade liksom inget att prata om. Det enda vi pratat om är Lärarutbildningen.
Men jag vet ju inte ens om jag vill plugga vidare till det längre?!
Sen idag pratade vi lite om textila kurser också :) Det är dock något som jag
vet att jag INTE ska plugga. Det skulle vara skitkul att gå en sån kurs.
Men det finns väl inte så mycket jobb man kan få sedan.. Och då "slänga bort"
ett par år på det känns lite onödigt, just nu. Kanske senare i livet ;)
Aja.. Nu blir det jakt på praktik ist :) Åker nog in nästa vecka och hör på lite
ställen. Måste ändå in och köpa present till min älskling som fyller år nästa
helg :)

Åkte sedan och handlade. Satt och funderade på vad vi skulle äta först och då
började jag tänka på att vi ska åka till Hassela i morrn (jaa, mina tankar vandrar
iväg
ibland :P) Och då tänkte jag såklart på Simone och då kom ost och broccoli
paj upp i mitt huvud! :) Hon bjöd på det när hon fyllde år, och den var såå god! :)
Ska se om jag lyckas göra en lika god som den idag då ;)
Men det går ju åt så mycket ost till en sån. Och sedan är den vanliga osten slut
också. Så jag måsta köpa 2 ostar!! Dom är ju så dyr! Dock var det veckans pris
på Herrgårdsost, prästost och nå mer. Och herrgårdsost skulle jag ha till pajen så
det var ju bra! =) Men hushållsost (den godaste osten) som vi har på mackorna
var lika dyr som vanligt.. Men men. Macka utan ost är inte gott ;)

Nu ska jag sätta mig på cykeln ett tag. Men jag kan inte bestämma mig ifall jag ska
se på Cougar Town eller Desperate Housewives medans?!?! =)
Cougar Town är roligt men då måste jag "avbryta" cyklingen för att häva på ännu ett
avsnitt. (ett avsnitt är ju bara 20 min) Men det gör ju inte så mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0