SHOPPING =)

Igår åkte jag, mamma och Therese till Birsta :) Men först hälsade
jag och mamma på lilla Maja (therese katt om det var nån som inte
visste det?! :P) en sväng :) Hon har ju fått en liten kalaskula så man
undrar ju om det är kattungar på gång?! :) Isf. ska jag tjata ihjäl mig
på Pär att vi ska ta en... eller två! haha :D
Jag vill ju ha en av Månsans kattungar, men hon är ju så gammal nu,
så Maja är väl så nära man kan komma :)

Aja.. Åkte iväg iaf och gick en sväng på ikea först. Där skulle jag kunna
spendera mycket pengar ifall jag hade det ;)
Men det blev en lampa och lite nya burkar att ha kakor och sånt i :)
Köpte en "Knubbig" lampa att ha på micron i köket. Som jag berättade om
förut. Men jag vet inte hur det blev?!
Tänkte först köpa en billig lampa bara en vanlig avlång fyrkantig.. Den var
nån millimeter högre än Knubbiglampan och jag velade läääänge innan jag
tog den runda knubbiga. Och tur var väl det!! Det var knappt att den gick in
där. För det är ju skåp ovanför micron. Den fyrkantiga hade nog inte fått
plats. Plus att knubbig var finare :)


Före och Efter. Men jag vet inte om det blev så mycket bättre. Visst, man kan
öppna micron nu utan att slå i lampan men tycker att den nya lampan bara ser
intryckt ut. Men men..  Vad tycker ni? Bättre före eller efter? =)


Sen köpte jag en present till Pär också, som snart fyller år. Men är långt ifrån
klar! Det var bara en liten "vid sidan av present" haha :) Men jag vet inte vad
jag ska köpa än?! Eller kanske har en aning men är inte säker.

Sen kom vi på Bik Bok. Där vi hade en "kupong" eller vad man säger?! :P
Köp en vara och få 10 % rabatt, köp 2 och få 20% osv. till köp 4 och få 40 %
rabatt
. Det tog vi ;) Mamma tog ett linne, Therese fick en klänning och jag fick
ett linne och en skinnjacka! :) Fick det av mammsen! Så TACK för det!! :)
Gillade verkligen jackan! har läääääääänge letat efter en skinnjacka men alla
är ju så nedrans kort! Och det hatar jag, jag vil inte att dom ska sluta vid naveln!
Jag vill ha en lång! Denna var väl så lång som en skinnjacka kan bli. Som Therese
sa. Ska du ha längre så får du väl köpa en killjacka. Men dom är lite för stor tror jag.
Dock tyckte jag denna var lite för stor också. Tog Medium. Provade Small först men
Mamma och Therese tyckte M såg bättre ut. Så jag litade på dom! :) Får väl se hur
den ser ut här hemma också. Brukar ju aldrig se likadant ut som i affären.




Fick även ett par skor! haha. Dock är det en födelsedagspresent. Det är ett par
"sneakers" eller vad det heter i dagens läge. Jag säger Tennisskor! haha :)
Sånna behöver jag. Vet inte hur länge jag haft mina vita fula nu. Dom är så sliten och
gräsligt fula! Dom senaste sommrarna har jag bara haft tygskor. Och jag har spanat
in dessa länge, men dom har varit dyr 899 kr. Men nu var det 50% på dom på scorett
så då slog jag till. Eller mamma rättare sagt. Kan väl inte använda dom förrens i maj
ändå, så då kan jag få dom i födelsedagspresent! :) Så tack för dom med!
Min mamma är snäll hon! ;)

H&M var nästa stopp! Där hittade jag massa kläder! :) Klänningar mest. Och ett par
shorts som jag ÄLSKADE! :) Försökte hitta dom på hemsidan men dom fanns inte?! =/
Ett par vita iaf. med hög midja och knappar ist. för gylf. Så det var många knappar 
eftersom det var hög midja. Asfin var dom! Men otroligt genomskinliga. Annars hade
jag köpt dom direkt! Skulle vilja ha en annan fäg. Men hittade inga mer. Kanske kommer?!
Simone vet du? :P Om du förstår vilka jag menar :)
Aja.. det blev två klänningar/toppar iaf. En trekvartsärmad randig. Dock med axelvaddar,
men dom ska jag ta bort så fort som möjligt! Jag förstår inte hur man kan vilja ha bredare
axlar som tjej? :P Näe, det är nog något som jag ALDRIG kommer att ha på mig.
Och en leopard t-shirtaktig tröja :) Mycket fina. Tänkte inte köpa båda först. Men kunde inte
bestämma mig! Och när trekvartströjan bara kostade 99 och inte 199 som jag trodde
slog jag till på båda :)



Dåliga bilder jag vet. Roligare att se kläderna . Men jag har ingen bra spegel att
knäppa i och häver man på självutlösare (heter det så?? :P) så blir dom bara suddiga.
Så dessa får duga! :)

Kommentarer
Postat av: Simone

Men det är ju snyggt med axelvaddarna juu! Dock inte överdrivet så man ser ut som en alien X)

Och ja, shortsen finns i marinblått med, dock tror jah att de tagit slut, men vi får nog in dem igen =)

2010-03-05 @ 20:15:29
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Oh, de fanns ju i jeans också tror jag, men de är definitivt slut. Nu är ju bara frågan om vi får in några mer, det måste vi ju få eftersom efterfrågan är så stor! =)

2010-03-05 @ 22:59:46
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Njae.. jag vill inte ha bredare axlar än vad jag redan har :P haha. Sen syndes det att det var axelvaddar också för tröjan var så tajt :P Så jag ska försöka pilla bort dom ;) haha



Åhh! Marinblått vill jag ha!! Ja, jag såg att dom fanns i jeans nu på hemsidan, men tyckte dom var finare i det andra tyget :) Dom var riktigt snygg!

2010-03-06 @ 09:28:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0