SPÖKEN ?

I morse vaknade jag av att jag hörde nått oljud från köket..
Tänkte inte så mycket mer på det. Det är väl Pär som gör nått tänkte
jag. Men sedan efter ett tag kom jag på.. Han har ju åkt på jobbet?!?
Så jag satte mig upp i sängen och kollade mot köket och funderade vad
tusan det kunde ha varit? Det lät typ som en julkula höll på studsa runt
eller en pingisboll..
Men får nog aldrig veta vart det ljudet kom ifrån :P La mig och sov ist ;)
Kan ju ha varit grannarna, men det lät så tydligt på nå vis..
Aja..

Nu ska jag snart göra mig klar för att åka till surbergsjö en sväng. Till
studievägledaren. Orkar inte.. VILL INTE! Jag får inte ut något av det ändå.
Så jäkla onödigt..
Men men.. lika bra att göra sig klar!

I morron ska vi åka till Hassela iaf. Hjälp! Är det mycket folk känner jag på mig
att jag kommer åka ett åk och skämma ut mig, sedan sitta och vänta på att dom
andra åkt klart så vi kan åka hem! haha ;) Usch och fy! :P

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är väl inget att skämas för, alla har väl varit nybörjare.

2010-03-09 @ 11:24:40
Postat av: Simone

Hahaha, ingen fara, jag ramlar varje gång jag åker, minst två gånger, haha ;)

2010-03-09 @ 21:04:25
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Pappa: Ja iofs. Men det är fortfarande pinsamt..



Simone: haha, ja jag ramlar VARJE ÅK jag! hahaha ;D

2010-03-10 @ 06:18:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0