VALAR OCH ONÖDIGT

I morse när Päran hade åkt så började mina knäppa drömmar igen.
Förstår inte varför jag bara drömmer just då?! :P aja..
Denna gången handlade det om valar. Eller en val. Vi var nere i sörfjärn
vid piren och höll på. Sen helt plötsligt så kom en valfena och smällde i
vattnet! Alltså bakfenan.. ja, ni förstår väl. Först blev vi lite "wooow" men
efter ett tag blev vi livrädd, då vi förstog att valen försökte döda oss.
Jag har för mig att det var jag, pär, simone och jimmie + några fler.
Och valen var en tjej, och Jimmie och Pär brukade tydligen simma med den
valen och nu var hon "svartsjuk" på mig och simone! hahaha :P
Så vi stog livrädd på piren och försökte komma "in". Ja, när man "klev av"
piren så kom vi till ett shoppingcenter?! Och vi måsta ha tag på nå sorts
shampo för att valen skulle försvinna.
Det var rätt läskigt faktiskt, för efter ett tag kom valen upp på land och jagade
oss! haha.
Men den försvann när Jimme och Päran la sig i vattnet och flöt, och "ropade" på
valen "Blue eye" hette hon! hahaha :D Och dom sa det liksom lite "viskande" eller
hur man ska förklara..
haha, helt sjukt iaf! ;)

Nu har jag varit hos studievägledaren. ja, ingen yrkesvägledare. Jag trodde liksom
vi skulle prata om jobb inte studier. För jag vill inte plugga vidare nu!! Och det trodde
jag att jag sagt klart och tydligt. men tydligen inte!
Och nu får jag tydligen inte ha praktik förrens om 4 veckor?? Eftersom jag ska till henne
och prata studier. ÅHH! Blir så less på det här!
Har iaf. skickat mail till min handledare och frågat vad som gäller, för jag måste väl få
välja själv ifall jag vill gå till henne eller inte?!?
Jag har ju hellre praktik ifall jag har möjligheten som Kanske kan leda till extrajobb ist
för att sitta och prata studier med henne som jag inte ens vill???
Jävla krångel!

Näe, nu ska jag städa upp lite och sedan baka bröd. Skulle köpa igår på ica men ja...
Köpa bröd på ica på en söndag, det går ju inte?! :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0