FÖR MYCKET AV DET GODA

Sista april blev lite spontan tycker jag :P Hade räknat med en hemmakväll
för min del. Men så blev det icke =)
Jimmie och Simone kom hit en sväng först och så satt vi och tjattrade ett
tag innan vi gick vidare i regnet till Fredrik. Som bjöd på allt möjligt gott!
Bål, hot shots och egengjord glass (med alkohol såklart! :P haha) Det var nog
dom där hot shotsen som stog för det hela! ;) Det är ju så gott så det blev ju
en par stycken. Så visst fick man lite för mycket av det goda och har säkerligen
skämt ut mig så det räcker och bli över ;) Men men, man lever bara en gång,
eller hur? haha. Måste ju ta vara på dessa sista dagar som tonåring! hahahaha ;)
Babylycka blev det ju i massor under kvällen, ännu ett par väntar en liten knodd.
Och jag fick en ny kusin under kvällen! :) Grattis grattis!

Ja, jag kan säga att det var skönt att komma hem till en städad lägenhet, efter
att ha varit där! haha. Ölburkar/flaskor & glas och skit överallt, som det blir när
det är partaj! :)
Men nu ser det nog lika förjäkligt ut här också!

Dagen igår var allt annat än rolig. Fy tusan. Mamma ringde och hörde om jag skulle
med och handla. Och då var jag nyvaken och kände inte av något illa mående så jag
hakade på. Men när jag lagt på luren så höll jag på svimma! haha. Fick lägga mig ner
på golvet, och började kallsvettas. När jag reste mig upp var det liksom blött på golvet
där jag hade legat! hahaha, fräscht! ;)
Men det var nog för att jag inte ätit något. Så jag slängde i mig en halv cirkel hårdmacka
sedan var jag på benen igen! :)
Dock blev det ju sämre igen senare. Så mestadels av dagen spenderades i sängen.

Imorse vaknade jag och trodde att klockan skulle vara tolv eller nått, iaf. 10. För jag
hade vaknat så många gånger men bara somnat om. Men då var den bara 8 =)

Nu kryper det i kroppen på mig! Vill göra nått.. Dock helst något annat än att städa,
men det behövs göras och har inget bättre för mig! :P Det är mest bara kläder som
ligger lite överallt, så det ska väl gå fort.
Spyfärdig är jag också. Köpte smågodis igår och den påsen har vi levt på sen igår.
Nu vill jag ha nån riktig mat! haha :)

Näe, nu ska jag sluta!

Eller en sak till! Min telefon har blivit helt mongo efter helgen också?! Meddelandesignalen
låter helt jävla knäppt!!?? Det liksom skär sig i öronen när jag får sms! haha. Pär började
skratta varje gång jag fick ett sms för det lät så knepigt?! haha. När jag fick första smset idag
så satt jag bara och kollade på telefon för jag fattade inte om det var jag som hörde konstigt
eller om det var telefon som lät så. Men när Päran började skratta så förstog jag att jag var klar
i huvet men inte telefon! haha. Fast när någon ringer låter det som vanligt?!
Åsså tycker jag det låter så lågt när man pratar med någon i telefon?! Men jag vet inte vad
som kan ha hänt med den? För jag har bara haft den i fickan som vanligt?! :P Kanske blivit
fuktskadad av regnet? Vem vet.. Den's tid kanske bara är kommen. Han håller på att :P
Jag som haft så bra hand om mina alla mobiler :P
Men men, en anledning till att köpa en ny då iaf! haha, fast än så lever den och det är väl det
som är huvudsaken..

Kommentarer
Postat av: Simone

Jaa, du tappade den några gånger också i fredags ;)

2010-05-02 @ 18:02:24
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jasså? ;) Men det har jag gjort så många gånger förut så det tycker jag inte ska göra något?! Plus att då borde väl nått annat ha gått sönder, och inte högtalaren!? =/ :P

2010-05-02 @ 20:24:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0