HÄ GICK SNABBT!

Idag har jag varit på jobbcoach igen.. Tiden går fort och det är intressant
det han berättar om. Än så länge iaf ;) Ska dit på torsdag igen, då skulle
vi sätta oss och söka jobb sa han.
Aja.. Åkte hem till fjärn en snabbis. Skulle berätta för mamma och pappa det
vi gjorde på jobbcoachningen. Nämligen att jag ska be min mamma, pappa, syster,
bror och vänner om 5 kontakter :P Alltså ni ska tipsa mig om någon och tipsa
denne kontakt om mig. Om jag fattat det hela rätt..
fram med era kontakter! haha :) Ojojoj..
Åkte hem rätt snabbt, kändes som jag skulle somna på vägen ner dit. Man blir
så trött i ögonen när det är ljust tycker jag! haha, men häääärligt med sol! :)

Nu har jag precis ringt till frissan och bokat tid. Behövligt! Med tanke på att det var
över ett halvår sedan jag klippte mig. Behöver jag säga att mitt hår är otroligt torrt
och slitet? Så jag undrar hur mycket som måste klippas av =/ haha.. Fast nu tycker jag
det bara blivit FÖR långt, så det gör inte så mycket om en bit åker av ;)
Sedan erbjöd sig mamma att betala hälften så då var det ingen ide att skjuta upp det
längre :) Hon är snäll hon! :)
Fick tid redan på fredag!!! :D Tror jag aldrig fått en tid så snabbt nångång. Kommer ni
ihåg sist jag skulle dit och jag fick ändra tiden 3-4 gånger??
Trodde det skulle ta lång tid nu också eftersom det är studenten och balen som folk
vill vara fina till :) Men icke sa nicke! Toppen!
Men hade ju varit bra om det var på torsdag ist. :P Så hade jag sparat lite bensinpengar,
men men :) Hä gå bra ändå!

Och angående lösenordet så vet jag inte vad som är fel?? Är det så för alla eller är det
någon som måste skriva in lösenord? Aja.. ska se om något ändrats i inställningarna
eller inte.. :)

Nu måste jag sätta igång och städa!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Therese

trodde det var för att jag sparat lösenet på den här datorn lixom... men nu kom rutan upp igen...

2010-05-31 @ 20:55:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, så blev det för mig på elinas blogg också.. Att ibland behövde jag inte skriva lösen?!?

2010-06-01 @ 07:36:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0