STACKARS KUNGEN!

Jag tycker lite synd om kungen nu. När den här boken har kommit.
Dock vet jag inte riktigt vad det är som står i boken, och ska jag vara
ärlig så bryr jag mig inte så mycket heller. Men det handlade väl om
att han legat med nån eller nått sånt!? Eller är jag helt ute och cyklar? :P
Aja, skitsamma. Det spelar väl ingen roll vad han gjort.. Men bara för
att han är kung så blir det hur stort som helst. Sjukt!

Kollade på aktuellt igår och dom visade lite från "presskonferansen".
Och jag tycker kungen var så jävla klockren! haha.
"Jag har inte läst boken. Jag har inte tid att läsa böcker hela dagarna,
som kanske ni har."
hahaha! Lät så jävla roligt :D

Sen var det nån reporter som sa nått idiotiskt. Kommer inte ihåg exakt vad
det var han sa. Men nått liknande med att Kungen har en skyldighet att svara
på deras frågor angående det här. Och att han var feg som sa att han inte
ville svara på några frågor om boken, och gick därifrån.
IDIOT! Den människan skulle man följa efter med en kamera och ställa massa
frågor om hans privatliv, som ingen har något med att göra. Så ska vi se hur
kul han tycker det är..

Låt Kungen vara, alla har väl gjort något man inte är så stolt över. Och hade
detta varit en helt vanlig människa hade ingen brytt sig. Men bara för att det
är Kungen blir det en stor grej..

Sen en fråga. Vad hände om man inte kallar Kungen för Kungen och Drottningen
för Drottningen osv ? Man FÅR ju inte säga Du till dom. Men vad händer om man
gör det då? :P Ingenting!?

 


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, här trodde jag att man skulle läsa ett sarkastiskt inlägg, men så var det inte X) Lät så roligt bara "låt kungen vara" haha! Mm, undrar det jag också, är det en body guard som står redo att knäppa en med ett snipergevär om man inte säger "Ersd kungliga höghet!"? X)

2010-11-05 @ 19:01:32
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Eller varför skulle man säga "Ersd kungliga höghet", kanske "ERS kungliga höghet" X)

2010-11-05 @ 19:02:29
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0