SKIT OCKSÅ!

Skrev ett helt inlägg igår, men det verkar inte kommit fram.
Och är puts väck! Orkar inte skriva om allt heller.
Skrev bara om utbildningen ändå så så intressant var det väl inte.

Iaf. så lagade jag chili con carne igår för första gången. Det var
också första gången jag smakade det. Även första gången jag smakade
vita bönor, eller bönor överhuvudtaget :)
Det var gott tycker jag! :) Både hela rätten och bönorna. Trodde dom
skulle vara mer gummiaktiga i konstistensen, men det var ju mer potatis
tycker jag :) Tänk så mycket mat jag gått miste om som jag trott att jag
inte tycker om! haha

Igår kväll kände jag mig skitkonstig. Satt först och kollade på rosabandet
galan. Och hade det inte varit för att Pär satt bredvid hade jag bölgrinat! :P
Det var så sorgligt.. Ni vet hur det svider i halsen när man håller tillbaka
gråten. så var det! :P Sen hävde vi över på nått naturprogram och då satt en
ekorre och åt på ormskinn och då höll jag på spy!! Vart så jädra illamående.
Sen var det en späckhuggare som låg och "lurade" på sälungar och jag var
riktigt rädd hela tiden! :P Jag skvatt till hela tiden och hade den där känslan
man har när man är rädd..
Skitkonstigt, var som att alla känslor blev jättestarka! :P
Trodde även att det var min tur att få magsjuka när jag skulle lägga mig igår.
Päran åkte ju på det i början av veckan och jag började må illa när jag skulle
sova. Men nu känner jag ingenting! Tummen upp! Vill inte bli sjuk! :)


Den här veckan har varit en seg vecka. Är nog för att vi haft en sån
otroligt tråkig lärare. Alltså det går inte att beskriva människan.. hua! ;)
Men men, dags att göra sig i ordning för en ny dag, sedan är det helg!

Kommentarer
Postat av: Thilda

jag såg också programmet med späckhuggaren.. satt och spände mig hela tiden :p haha

2010-10-29 @ 07:30:08
URL: http://thildakarolina.bloggplatsen.com
Postat av: Therese

kanske du oxå har en liten bebis i dig!! hihi!! XP

2010-10-29 @ 08:09:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Thilda: Ja, fy! Tycker så synd om sälarna :( :P



Therese: haha, I wish! ;) Näe, det tror jag inte. Speciellt inte nu när jag bytt till ring som ska vara säkrare än piller :P (av vad jag hört iaf :P)

2010-10-29 @ 08:36:04
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

aa men man vet ju aldrig kanske blev nåt mellan där du bytte ;P

2010-10-29 @ 10:06:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja, jag skulle då bli förvånad ifall det var så :P haha

2010-10-29 @ 11:26:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0