MAT MAT MAT MAT

I lördags åt vi på Bergegårn :) Har aldrig ätit där förut och nu
när det är nya (och förmodligen bättre) ägare så tog vi oss i kragen
och gick dit :) Päran och Anders tog toast med oxfilé. Jag som var
vrååååålhungrig tyckte inte det lät som mycket mat så jag tog en
hamburgare ist :) Dock var det samma sak bara det att jag fick en
hamburgare i mitt bröd och dom oxfilé i sitt :P Alltså likadant bröd,
dock inte hamburgebröd, utan det var nått annat bröd! (+strips och sånt=)
Mycket GOTT var det iaf :) Blir sugen på en till burgare bara jag tänker
på det! haha (kanske för att jag är hungrig nu :P)
Och mycket mat var det också!! Annars brukar man ju knappt bli mätt
av maten man får, men det blev man då minsann där! :P Tummen upp!

Sedan har dom lite roliga namn på drinkarna nu också :P Bland annat
"Gnarsp Banana", "E4:an" och nått med sörfjärdens strand om jag inte
minns fel :P Och mer också såklart!
Vi beställde även varma drinkar, Irish coffe, Baileys coffe, Romerska
bågar och After eight. Romerska bågar beställde jag. Som baileys coffe
ungefär fast med apelsinsmak :) Päran beställde en After eight och den
var SÅÅÅÅÅ god!! :) MUMS!

Sedan flydde vi regnet hem till Anders en sväng innan vi fick skjuts till Jimmie
och Simone, som hade inflyttningsfest :) Hä va kul! :) Och jättefint har dom
fått det! Vart kär i tapeterna!! :D Jag vill också göra oooom!!! :P
Vi kom väl hem vid en fyra tror jag, om jag inte minns fel! :) En rolig kväll iaf.

Mindre roligt dagen efter förståss ;P Dock mådde jag inte så dåligt på morron,
men det kom senare mitt på dagen, usch!
Sedan var det inte så roligt att borsta håret dagen efter heller. Först hårspray,
mousse, och tuperat. Och på det fick jag en appletini över hela mig då ett glas
kom flygandes från ingenstans! haha :P Så jag var dränkt och kletig hela jag :P
Så det vara bara att ge upp borstandet och hoppa in i duschen ;)

Det enda man åt igår var skitsaker.. Godis, chips o dipp, snabbpizza, lite mer chips
och dipp, lite godis, glass. osv osv osv. Usch!
Och fy fan vad folk det var på ica igår!! Alla korgar var upptagna så jag fick gå och
bära på allt jag skulle ha. och kö i båda kassorna.

Idag ska jag väl städa upp efter helgen.. Efter en bakisdag ser det alltid förjävligt
ut! Åsså ska jag tvätta och TORKTUMMLA! :P Torktummlaren gick ju sönder förut.
Så jag ringde till nordanstigs bostäder och då skulle dom fixa det sa hon. Men inget
hände så jag ringde igen och då blev den fixad direkt! :) Så skönt att slippa hänga
upp varenda liten strumpa osv.

Nu; Frukost!

Just det.. Tydligen så vann Moderaterna också?!? Fan då!

Kommentarer
Postat av: Therese

det var inte bara moderaterna som vann, hela alliansen ;)

2010-09-20 @ 11:17:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Du borde ju vara glad att moderaterna vann Nathalie, dom gynnar ju företagarna samt småföretagarna vilket innebär mer jobb :)

2010-09-20 @ 16:14:57
Postat av: Nathalie

Ja, men dom vill ju att dom rika ska bli rikare och dom fattiga fattigare. Och det tycker inte jag är riktigt rätt :P

2010-09-20 @ 19:01:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe, jaja.. det där kan diskuteras i en oändlighet för jag håller verkligen inte med.

2010-09-20 @ 20:33:24
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja och det orkar jag inte! Har redan diskuterat med andra som röstar på moderaterna. Och alla tycker olika, så är det bara..

2010-09-21 @ 09:30:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0