ÄNNU EN FÖRKYLNING!

Stavar man verkligen "Förkylning" ? Har kollat på ordet så länge
att det inte ens ser ut som en ord längre! haha :)
Ja, har iaf. åkt på en sån :P Igen.. Har kommit på små saker som
man verkligen tar förgivet, som att kunna andas genom näsan t.ex.
Men det är inte så farligt faktiskt.. Är bara sjukt trött, men det kan
ju vara för att jag jobbat också :)
MEN! Nått som stör mig så fruktansvärt mycket är mitt öra!!! Det
pulserar i det, fast det "dunkar" inte som en "vanlig puls" (haha, är
det nån som fattar vad jag ens menar!?? :P) gör, det låter som att
man gräver i sand, i takt med hur hjärtat slår. Så sjukt störande.
och det har varit så i flera veckor!! Minst en månad!
Aja, det försvinner väl hoppas jag :P

Nu när man jobbat så många dagar har det blivit lite shopping! :P
Måste ju passa på, speciellt när det är halva reapriset. Dock handlade
jag bara till Mejja där. :) Var dit i måndags (och igår) och fick umgås
lite :) Hon är ju bara för goooooo!! Så otroligt söt när hon ligger och
sträcker på sig och rynkar pannan samtidigt som hon smaskar på i
sömnen! haha :) Sötunge! ♥
Sen har jag köpt mera slingor, eller ja slingmedel eller vad tusan man
säger :P Så nu får mamma äran igen att göra lite nån dag ;)
Och påtal om mamma så köpte jag en födelsedagspresent till henne
idag. Den och en annan sak jag (vi, therese och jag) ska köpa är klockrent
till henne tycker jag :) Nöjd! Men som vanligt vill jag köpa nått mer,
känns så lite ;P

Har även förskaffat mig min första långklänning :) Är ju såå fint!
Köpte bara en vanlig "bas" kan man väl säga, fast med volangaktigt
nertill. Snygg. Måste dock sys in lite tycker jag :)
Men är såååå besviken på mig själv att jag inte köpte en som var på
rean! Var huuuur många som helst kvar, men sen när ajg skulle gå
och kolla om det fanns min storlek var alla slut! :( Skit också!

Näe, nu ska jag gå och kolla om det finns nått att äta, och sedan vila lite.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

du måste lägga upp nån inspirationsbild på vad du vill ha när du fyller år!

2011-04-28 @ 19:34:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag jobbar på det! Men det är svårt! :P

2011-04-28 @ 19:51:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12 @ 21:09:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0