FÖRSTA MÖTET

I tisdags var det dags att åka och hälsa på lilla Mejja! :)
Var ivrig att få åka dit hela dagen och när det är nån timme
kvar frågar dom om jag kan stanna kvar en timme extra, för
det var en som måsta åka hem. MAAAH, noooo! haha :P Men
självklart ställer man upp :)
Åkte dit på engång efter att jag slutade och vilken skönhet! :)
Och jag vet att jag säger det här efter varje bebis jag sett, men
hon är verkligen den sötaste bebis jag sett! :') Jag hade kunnat
sitta och kolla på henne i evigheter! Så otroligt fin!
När hon kramade om mitt finger första gången höll jag ju på att
döööööööööööö!! ;P Söta lilla varelse! ♥ :)
Hon fick ju giraffen av mig åsså köpte jag ett set med body, byxa
och mössa som var i rosa/gult och liknande strumpor :) Sött!
Nu vill man bara träffa henne igen! :D



För övrigt så har jag jobb i sommar!! :D :D :D Känns så otroligt
skönt! Plus att jag fått lite extradagar nu, ska jobba hela påskhelgen.
tors, fre, lör, sön & mån. :)
Så iår blir det en nykter långfredag :P Men int gö hä nan ä! :)
I morron är jag ledig iaf. sedan blir det jobb på söndag, så även denna
helg bli lugn. Kan behövas! Börjar känna mig ganska mör nu faktiskt! :P
Jobbade 8-20.15 i måndags och till 19.00 i tisdags och till 20.15 onsdags
sen vanlig dag igår till 18.00. Men idag blir det bara till 16 :) Skönt att
komma hem lite tidigare än vanligt också :)


Sen måste jag bara säga att nya vassa knivar är inte alltid bra! :P
Fick en av mamma som hon inte ville ha, och den var skitbra! Jätteskönt
att skära med den för att det gick så lätt :) Så igår tog jag den när jag
skulle skära potatis. Så där står jag trött och kanske inte på världens bästa
humör. Åsså skär jag mig i fingret! ÅÅÅÅÅHHHHHH!!!! Går på toa och
försöker torka bort blod och ska sedan leta fram nått plåster (man vill ju
inte ha blod i maten, inte jag iaf :P) ja, hittar en liten stump bit som jag delar
på två och häver på. Fortsätter skära och vad händer 2 sekunder senare?
JO, jag skär mig i ett till finger, mer än i andra också! MEEEEEN, höll på
få nå nervfel! Var nästan så jag ville ställa mig och grina! Jag var så trött
och irriterad! haha.
Så nu har jag några småsår på händerna. Har många sen innan också.
Skär mig alltid på dom nedrans cosmeticbackarna! haha :P Eller så blir
man spetsad av ett larm eller nått! ;)

Näe, nu ska jag gå och göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0