SOOOOOOL !

Åh, vad härligt väder det är! :) Satt i solen på balkongen nyss och det var
så skönt! 27 grader i solen :P Skönt med lite kalla vindar också :)
Ska ta mig en promenix bort till Åckne senare.
Men nått jag verkligen inte gillar med att värmen kommer är alla äckliga
småkryp! BLÄ! Och folk kan säga att humlor är hur söta dom vill, jag tycker
dom är äcklig dom med! Var en stor fet jävel ute nyss och retade upp mig,
alldeles blank, USCH!

Har även fått sommarschemat och jag är ledig Mid Sweden nat's helgen!
Wehoo! :) Eller jobbar fredan 15-20.15. Men det är ju ändå lördagen som
brukar vara roligast. Och på dagen hinner man ju vara där och kika. Tycker
faktiskt det är på dagarna det är som roligast och mysigast :) Hoppas på
bra väder i år också!

Och nu är det på med sommardäck på bilen också, ett steg närmare sommaren :)
Dock är ju min bil på lagning, IGEN! Vet inte om jag sagt det men den var
ju på lagning en gång. Sen fick jag tillbaka den i en vecka ungefär, sedan
gick den sönder IGEN! MAAAAH!! ÅÅÅH! Kan lova att jag var grinfärdig den
dagen! Så jävla less på bilfanskapet! Tänk om man kunde uppfinna ett sånt där
rör som dom brukar ha på rymdbarnprogram (haha) så man bara ställde sig
i det och tröck på en knapp så var man framme på en sekund! Behändigt!

Köpte pizza och hyrde film igår a'la fredagsmys! :) Grown ups hette den! Sådär
tycker jag att den var! Var lite smårolig ibland men inte så att man MÅSTE se
den.. Haha, roligast var nog när "fruarna" sitter och spanar in en muskelknutte
(dom var på nått äventyrsbad?! :P) och han står och spänner sig och ser riktigt
maskulin ut, sedan kommer han fram och har VÄRLDENS ljusaste röst! HAHA!
Dom börjar asgarva, stackarn! haha :D
Aja...

Ska sätta mig i solen ett tag till nu innan jag letar fram nå bra skor att gå i :)

Trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haah, ja den är ju rolig den X) När hon ska åka till milano på sin modevisning, fast hon ändrar sig, och så han då "Yes, why would you wanna watch skinny models when you can watch this!!" vickar på fläsket HAHA X)

2011-04-16 @ 18:06:13
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahahaha! ja det var också kul! :D

2011-04-16 @ 18:34:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0