VAD I HELA HELVETE?!?!

Ja, som ni säkert vet så gick ju min bil sönder EN gång först.
Fick tillbaka den i en vecka sedan gick den sönder igen! Så
jag har fått lånat Pärans bil medans min är på lagning.. MEN!
Vad händer då när jag är påväg hem i söndags ? JO! Hans bil
blir också brejk!! MAAAHHH!! Då var jag inte långt ifrån att böla
kan jag berätta för er.. Less på bilar så inihelvete, plus att det
inte ens var min egen bil.
Den började hacka som tusan när jag skulle hem och nån
motorlampa började lysa?! Så jag svängde av vägen på engång
och ringde Pär :P Jag vågade inte åka en meter till ifall hela bilen
skulle rasa ihop. Men han sa att jag skulle fortsätta. Lampan
slocknade men lyste lite då och då.. Aja, kom hem iaf. Och jag
hoppas inte det är nått allvarligt (eller dyrt!!) fel på den.

Aja.. åkte och lånade mammas bil då. Och igår morse när jag ska
åka så börjar oljelampan lysa! MEN SLUUUUUUTAAAA!!!! Kan inte
nånting bara gå felfritt nångång?!?! :P Inte för att det är så svårt
att fylla på olja men ändå! Fick ringa och väcka pappa och fråga
vad det skulle vara för olja, för det har jag då ingen aning om! :P

Aja.. hoppas min bil blir klar snart!
Idag är jag iaf ledig. Fick ledigt idag för jag ska jobba hela påsken.
Tors, fre, lör, sön, mån. :) Bra bra ! Skönt att vara lite ledig också,
kan inte beskriva hur trött jag var igår. Sen hade jag inte lunch förrens
13 (började 8 och åt alltså frukost vid halv sex, sex) Kännde mig
lite svimfärdig där i slutet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0