LIVET ÄR EN FEST!

I lördags var det dags för julbord med jobbet. När jag kom till busshållsplatsen
här i Gnarp hade jag redan ont i fötterna. haha. Hade högklackat för första
gången på ....nånsin? :P Och nu har jag träningsvärk i dom känns det som, om
jag liksom sträcker på fötterna stramar det under dom :P
Aja.. Kul hade jag iaf!! Jättebra band som spelade, bland annat en Michael Jackson
låt med fiol!! Älskar fiol!
Sen efter maten och lite dans gick vi några stycken vidare. Avslutade kvällen på
dansgolvet och mina fötter SKREK!
Strax innan tre gav jag upp och begav mig till Max och skjutsen hem.

Dagen efter mådde jag väl som jag förtjänat, efter snaps och massa öl kvällen innan :P
Men det var det värt! Hade riktigt kul!

Efter lite (mycket) tjat från mig åkte jag och Pär och tog en gran. Och ni som vet
hur dålig jag blir dagen efter så var det inte bara! :P Gick runt i skogen och mådde
illa. Men ville ju ha en fin gran så jag höll ut! Var faktiskt skönt ute i friska luften också :)
Sen hittade JAG den, perfekt! Tror nog inte vi haft nån finare gran nångång faktiskt.
Inte en sån här tät gran iaf :P

Väntade tills jag mådde bättre innan jag klädde den. Ville ju njuta av julkänslan att
klä granen, och då vill jag inte må illa :P Aja.. Började med ljusen och sedan det nya
julpyntet jag köpt. När jag nästan var klar och det bara var glittret kvar så slocknar
granen!! Letar som en galning efter nån lampa som var glapp/sönder. Men icke! Funkar
inte.. Så jag åker på ica och köper nya lampor till ALLA ljus. Tror ni den funkar då?
NEJ! MAH! Så arg!! Fan vad irriterad jag blev, jag ville ju mysa på kvällen med en tänd
och fin gran.. Piss! Det var den julkänslan det..
Så idag ska jag köpa en ny belysning, hade ju varit billgare att göra det från början
än att köpa alla lampor nya.. Men det är väl på tiden, tror den där har några år på
nacken. Men det var ju så fina lampor på den.. såg liksom ut som en ljuslåga..
Aja.. Jobbigt bara nu när granen är klädd, känner inte för att plocka av allt och börja
om..

Nu börjar jobbveckan! Idag kör vi 12-20.15 och imorrn 12-22.15.. Hualigen! Hoppas det
är mycket folk så dagarna går fort! :)

Åsså vill jag bara säga Tack för alla julkort! Jag har inte haft tid alls för julkort i år :/
Har jag inte jobbat så har det varit julklappshandling eller julbak. Och denna vecka hinner
jag nog inte heller, tråkigt nog! Men önskar er alla en GOD JUL ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

men man börjar ju med glittret!! (efter ljusen..)



men hur lång tid tar det att skriva "önskar Nathalie och pär" och klistra på ett frimärke då? ;)

2011-12-19 @ 15:26:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

du hade väl tom färdiga från förra året? ;)

2011-12-19 @ 15:26:35
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0