SALE !

Nu finns det mycket att fynda på hm.com :) Eller ja, det kanske har varit länge.
Men var in för nån dag sedan och då tyckte jag inte att jag såg nå iaf :)
Jag har redan fyndat lite, fy fy fy!! Jag ska ju inte handla nå mer! Men jag kan ju
inte låtabli!!! Dock var vissa saker som jag ville ha redan slut :( T.ex. en kjol som
jag spanat in länge, men aldrig köpt. Tänkte nu att den skulle vara perfekt att ha
på julfesten, men fanns bara i strl. 42 i butik. Och såklart var den färgen jag ville
ha slut på hemsidan också, annars hade den varit perfekt. 74 kronor eller nått sånt :P
Aja.. Hittar väl på nått annat! :)

Idag ska jag åka och ta reda på kött, blääää! Usch! haha, får minnen från när vi var
liten och följde med mamma och pappa när dom skulle göra det. Det luktar ju så
förbannat äckligt, rått kött. Usch! Men vad gör man inte när ens Mami frågar så snällt :)

Imorrn blir det en tripp till la stada för julklappshandling. Hoppas man blir helt klar!
Så man bara kan njuta av julmyset sedan :)


AJA! Det jag skulle skriva var: Passa på att fynda innan allt tar slut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0