JÄVLA SVENSKA FOLKET!

Jag förstår inte hur Sara Lumholdt inte kunde gå vidare DIREKT?
Och att hon inte ens gick till andra chansen? Vad är det för fel
dom som röstar?
Visst det var väl en och en annan sur ton där och där, men vad
gör det när hon bjuder på ett kanonnummer och dessutom den
bästa låten som varit med hittills?? Sen att hon är den första som
det faktiskt låter som att hon sjunger live, tycker jag också var
bra.. Klart man blir anfådd och grejer när man springer omkring
och dessutom var hon säkert nervös, men jag tycker hon gjorde
det kanon ändå!
Gillar liksom framträdandet också. Roligt att kolla på!
Hatar artister som först står helt still sen efter ett tag kommer med
nå "hipphopp" rörelser som inte alls passar in. Så jävla fult!
Som Erik Saade. FY FAN! hur i hela helvete kunde han gå vidare och
inte Sara? JO, för att det sitter massa äckelfjortisungar hemma och
tycker han är snygg. ENDAST!

Som nån hade skrivit på Facebook (haha, alltid facebook :P) Det är
dom som har mest fans som går vidare, inte dom som har bäst låt.
Så sant! När jag kollar tänker jag på vilken som skulle klarat sig bra
i Eurovision. Och jag tror inte Saade faller dom i smaken.. Usch!

Jag gillade också The playtones (hette dom så?? :P). Dansbandsgruppen
som spelade rockabilly. Jag ÄLSKAR sån musik, kan inte sitta still! :)
Dock gillade jag verserna mer än refrängen, den var lite för mycket
dansband ist. för rockabilly tycker jag. Och ska jag vara ärlig, så tror
jag inte det skulle gå så bra för dom i Eurovision heller, även fast jag
tycker dom var kanon! :)

Bjuder på Saras låt. Lyssna och njuuuuutI LOVE IT! :) Vet inte hur
många gånger jag lyssnat på den nu :P haha.


Kommentarer
Postat av: Simone

Neeeej! Hon var ju sååå kass! Haha. Men hallå, måste inte alla sjunga live? Och vad säger det om henne då rå när de andra låter bra? Hon kan ju inte ens sjungaaaaaaa, hahaha!

JA! Herre. Jag fattar inte att han gick vidare heller, sååå dålig!! (Haha, jag börjar ana ett mönster hos mig).

2011-02-20 @ 17:27:34
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag tyckte hon var bra! :P Jo, det är det som jag också reagerat på. För vissa KAN BARA INTE ha sjungt live, som har varit med. Förstår inte riktigt hur man kan hålla micken 100 meter från munnen men ändå låter det lika högt ändå, haha. Kanske nått som ändrats för i år. Och hon som var först ut igår, Linda. Det såg VERKLIGEN ut som att hon mimade tycker jag :P

Ja, jävla Saade. Bläää, Ekorrgos in my ass! haha ;)

2011-02-20 @ 18:48:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0