KÄNNER MIG NÖJD!

Känner mig rätt så nöjd med livet just nu! :P Nu är det en
period då jag är på toppenhumör!
Trivs jättebra på praktiken och det känns KUL att åka dit (till
skillnad från en annan praktik :P). Igår ville jag knappt åka hem! :P
Ville pyssla klart med det jag höll på med. Men tiden tog slut!
Har fått varit mer och mer på "Klädsidan" nu och det är skoj, även
fast jag gillar kosmetiken. Man lär sig mer och mer, suger åt sig all
information om olika foundations osv. överallt! :P Så man ska kunna
hjälpa kunden så bra som möjligt när det bara är jag där.
Plus att alla som jobbar där är så härliga!! HÄÄRLIGT! :)
Sen har jag en otroligt fin karl som kan få mig att skratta som ingen
annan kan! :D Bara ett litet sms kan ge ett gapskratt! Sen om jag har
dålig humor hör ju inte hit! :) Looove him ♥

Life is good!

..tills jag kom hem med maten igår. Köpte hem Max-mat. Beställde
ett varsitt mål. Bytte ut stripsen mot lökringar (Självklart!!) + en extra
strips. Tror ni inte att vi får 2 strips och 1 lökringar?!?!?!?! DAMN IT!
haha. Det är ju det som är det godaste med allt?!?! Jävla skit också!
Då blev jag sur! haha :)

Sen att arbetsförmedlingen är dum i huvet och slarvat med mina papper,
så jag (vi; Jag + "H&M") måste skriva på nya papper för praktiken, gör ju
inte saken bättre. Stupid!

Men nu är det som bort blåst och mitt braa humör är tillbaka! :)
En dag kvar sedan är det helg, veckorna bara flyyger förbi! Lite tråkigt är
ju det också. För det innebär ju att min praktik snart är slut.. Fast det är
ju 12 veckor kvar :) Kommer bli tråkigt när den tar slut!


åhh, sen att höra fåglarnas kvitter ute ger en ju sånna vårkänslor!! :)
Att det snöade igår var ju inte lika kul, ska ju tydligen komma en "vargaviner-
period" igen som ska hålla i sig tills april(!!!!!). Fy tusan, jag vill inte ha nå
mer vinter. Nog för att jag tycker det knappt varit någon vinter denna gång,
det har ju gått så fort, så vill jag ha vår nu! :)

Näe, nu måste jag gå och göra mig i ordning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0