LIVET LEKER!

Just nu känner jag mig glad, på riktigt bra humör och att
livet rullar på som det ska! Jobben rullar in från olika håll.
(nu lät det som att det var mycket, men jag tar varenda liten
dag/timme jag kan få! :P) Solen skiner och nystädad lägenhet.
Hur underbart som helst! :)



Mindre underbart är våran diskmaskin! haha :) Tog upp den
från förrådet idag, för jag var så less på att diska för hand.
Det blir aldrig riktigt städat i köket då. Alltid nån disk som ligger
framme. Har man diskmaskin så kan man ju "gömma" lite där i :P
Annars står den diskade disken i diskställ framme och torkar, och
när man väl plockat undan det har det kommit ny disk i diskhon som
måste diskas.. suck! Så idag fick fanskapet åka upp igen, även
fast det är fult som stryk! Men men.. Bättre än att ha så än att ha
stökigt :)
Bara det att nu räcker inte slangen till diskhon. Så jag letar en påse
med saker till diskmaskinen, för där vet jag att det ligger en till slang.
Letar i flyttlådor och bökar nere i förrådet. Tror ingen kan förstå hur
packat vi har det i vårat förråd faktiskt :P Man får bokstavligt talat
klättra in. Allt förgäves, då jag hittade påsen i städskåpet :P
Men den slangen var ju inte mycket längre än den vi redan har på
diskmaskinen.. maaahh, blir galen! :P Får se sen när Päran kommer
hem om man kan "skarva" den?! :P Annars får vi väl köpa en ny då.
Har iaf. "gömt" lite disk i den redan ;)

 Har tänkt på en sak också. Varför gör man alltid rösten ljusare än vad
man egentligen har när man ska vara trevlig? :P haha. Ibland när jag
hejat på nån (nu menar jag när man ska vara trevlig mot kunder i butik
osv) så tänker jag "vad gör jag?" haha. Det blir så himla "sött" på nå vis.
"Hej hej!!" haha :) Men men, bättre det än att vara otrevlig ;)

Näe, nu ska jag se vad tusan vi ska äta idag :)

Trevlig helg på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0