NU RÄCKER DET!!

Jag vill inte ha nå mer snö nu, det räcker!! Vill inte ha nå
mer kyla heller för den delen.
Tänk om det kunde vara ljust och varmt när man ska hem
på kvällen? Gud så härligt :) Men näe, ist. så möts man av
kyla och skitsnö! Blä!

Nästa vecka har jag fått lite jobb :) Här i Gnarp på skolan.
Ja, skolan. Inget dagis, SKOLAN! :P haha. Får väl se hur det
går. Han frågade om det var okej om jag fick en hel klass att
ta hand om. Javisst! :P Får väl se vad vi hittar på för skoj då
då ;) Mån-tisdag är det iaf. (blir lite extra pengar iaf )
Kommer nog sakna H&M då! :P Älskar att åka dit! Ja jag tjatar
men det får ni stå ut med!
Kan knappt vänta med att åka dit idag :P Känns så bra att jag
trivs så bra!
Tänk om det hade kunnat varit sommar nu, eller vår. Då hade
allt varit perfekt! :P

För övrigt så har jag asont i halsen :/ Vill verkligen inte bli sjuk!
Har proppat i mig c-vitamin iaf. Ska se om vi har kan jang också.

Sen kan jag ju bara tillägga att jag saknar min lilla mupp!
Mia Lundholm, kom heeeeeeeeeem!!! :)

Näe, nu ska jag göra mig i ordning så jag kan åka nångång! :)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0