HÄ GICK SNABBT!

Konstigt att veckans längsta dag går fortast?! :P Lika som
förra veckan.
Igår sorterade jag lite smink så det skulle bli lättare att hitta
allt när man ska fylla på. (var en lugn dag :P) Å herreguuud!
Jag höll på få nå psykfel! haha. Först tappade jag allt jag tog
i nästan. Så irriterande! Tur att det inte var nå ömtåligt!
Sen tog det aldrig slut! haha. Hade fixat och trixat lite så all
fundation (av en sort) skulle få plats i samma "låda" sen tar jag
fram en ny låda där allt ligger huller om buller. Vad finns där?
Jo, MER av den fundationen!!! Och i nästa? ÄNNU mer! haha :D
Men det fick bli två lådor helt enkelt ;) (sen fortsatte det så med
allt annat också! :P)
Skönt att bara stå och pyssla ett tag också tycker jag :)

Idag ska jag försöka mig på att hitta till Apoteket på lunchen! :P
Ligger väl inne på Coop forum. Har aldrig varit in där, så får väl
se om jag går vilse eller inte. Sen ska jag göra ett nytt försök på
biltema och köpa spolarvätska. (dom hade fel på kortläsaren förut).
För på macken var det mycket dyrare!

Sen igår när jag kom hem och skulle parkera bilen, ser jag att någon
tagit min motorvärmarsladd?!?!?!? Alltså bilen som står mittemot min
hade stoppat den i sin bil?? Va fan? Han/hon hade inte ändrat nån tid
heller, utan det var inställt på min tid som jag ställt in?! (ställer in tiden
då man ska åka så startar den av sig själv så den är varm tills man ska
åka). Blev så paff?! Varför liksom? Hade inte ens stoppat i sladden från
sitt uttag, utan uttaget på min sida?!
Är nyfiken på om den sitter kvar i min bil idag. Annars blir jag suur! ;)
Tog alltid med mig sladden förut, för att ingen skulle ta den, men nu
har jag börjat lämna kvar den. Kanske ska börja ta med mig den igen :P
Här är det ingen som ska ta min sladd inte ;)

Igår hann jag även diska, laga mat och äta maten, allt på 45 min! ;)
Tummen upp! Annars brukar maten inte bli klar förrens åtta. Ibland
halv nio.. Inte så kul att äta så sent tycker jag. Men fiskpinnar och pulvermos
tar ju inte så lång tid att göra :P

Näe, nu ska jag göra mig i ordning för ännu en dag! :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0