KLARAT ETT HINDER, ETT KVAR

Igår fick vi reda på att ons-tors då ska vi få lära oss kassan.
Ja, kassAN. EN kassa. Till alla oss. Plus hotell och resturangarna.
Det är väl kanske 30 pers. om inte mer? Kul att lära sig på en och
samma kassa allihopa. Men men, bättre än inget. Synd bara att
jag missar en dag i morron då jag ska till Sundsvall. Men men,
orkar inte ens klaga på nå mer. Kursen är så gott som slut, det lönar
sig inte att klaga mera. Vilket några inte verkat fatta.
Men jag hoppas att dom kanske har mer än EN kassa :P Och att dom
har något annat roligt att göra till oss som måste vänta när någon
annan lär sig. Nått praktiskt vill jag lära mig. Orkar inte ha nå mer
"föreläsningar". Och det skulle ju vara så mycket praktiskt på denna utbildning.
Där inräknat massa studiebesök.. Vi har inte varit på ett enda.
Näe, inte klaga var det ju ;) Men skulle vara kul att kanske få slå in
paket, som vi skulle får göra. Så man lär sig att göra det fint och snabbt.
Men vi får väl se vad det blir :)

Har äntligen fått svar angående praktiken, om jag får förlängt eller inte.
Och det fick jag!! :) Weehoo! Nu hoppas jag det går vägen imorron också.
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG, är ni snäll! :)

Nu hoppas jag bara på lite kosing också. Sitter och väntar på reseersättningen.
Men dom har inte dykt upp än. Men kanske att hon haft julledigt och inte fått
mitt brev förrens ons. förra veckan. (som min handledare var :) ) Och då tar
det ju längre tid. Får se om det kommit in i morron då. Då har det ju gått en
vecka. Dock har det ju varit helg också. Ähh, får väl se helt enkelt :)
Får jag pengar denna vecka är jag bra sugen på en utgång i helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0