PEPPA PÅ MIG DÅ!

Igår och idag har varit roliga dagar :) Vi har nämligen fått
chansen att ta "truck"kort. Riktigt rolig man som pratade och
visade. Igår var teorin och idag praktik.
Tror vi alla var lite smånervös innan, eftersom ingen av oss
kört en sån innan. Man vet ju liksom inte hur dom funkar. Men
det var ju lätt :P Kanske inte i början, men när man kört en
runda på "banan" så var det inte så svårt sen. Snarare skitkul! :D
Man ville ju köra mer! haha. Men nu var det klart iaf. Nu blir
det tråkiga kursen igen! Eller ja.. kanske. Vi har liksom inte ens
fått lära oss kassan än???? Och det är EN vecka kvar?!
Det var tre anledningar till att jag gick den kursen och kassan var
en av dom! Aja.. Man kan väl inte förvänta sig så mycket nu.
Vad ni än gör, gå aldrig en utbildning som Marknadspunkten är
ansvarig för!
Aja..


Idag började jag påriktigt med att "träna" (usch vad fjantig jag känner
mig som skriver så, men vad ska man säga då? :P).
Har skrivit upp hur mycket jag orkade denna gång, så får vi se om det
blir nå resultat. Jag blir ju som sagt less ifall jag inte ser nå resultat i
spegeln på engång, så då kanske detta ger mer och fortare resultat?! :P
Så tappar jag inte lusten på engång och kanske peppar på mig själv mer
nästa gång för att klara mer. :)
Lite roligt att jag bara klarar av att göra EN armhävning på tårna! haha.
Kunde göra några fler förut faktiskt. Fast det fanns en tid då jag inte ens
klarade av att göra en! haha :)

Jag skulle vilja ha en personlig tränare eller nån som peppade på mig!
Skulle nog ha orkat mer idag då om nån stog och skrek på mig att jag
skulle göra mer :P Eller nej, inte nån! En personlig tränare. Kan inte vara
vem som helst. Då skulle man bara bli irriterad och gå därifrån! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0