SISTA VECKAN!

I helgen har det bara blivit lugnt. Vart en eller två öl
(och lite morgan som mia så snällt bjöd på :P) men inte
mer än så. Gick till Johan en sväng. Det var rätt kul, mest
för att jag var så trött och satt bara och tjattrade och
"bråkade" med Mia! haha :)
Sen drog några på krogen så då gick jag hem, hade inte
alls råd, hur mycket jag än var sugen! Så det var bara att
gå och lägga sig. Inte fy skam det heller ;P

På lördag ville jag verkligen göra nått! Dock slutade det
med en hemmakväll. Kollade på filmer på teven. Jäklar vad
dom börjat visa filmer helt plötsligt?! Förut visade dom aldrig
några tycker jag?! :)
Skönt att ta det lugnt också, slippa må dåligt dan efter, guld
värt!

På söndagen började jag med att (ja, frukost först såklart)
sätta mig på cykeln och lite situps och dylikt. Sedan när jag
precis var klar med det och skulle sätta igång med disken får
jag sms av Therese som undrar om jag vill med på en promenix.
Så jag skyndar mig att diska klart och beger mig dit.
Mycket motion den dagen alltså! :P haha. Men fy tusan vad ont i
låren jag hade sista biten vi gick! Men skönt var det i det härliga
vädret :) Känndes lite som vår nästan när snön droppade och
solen sken.. Åhh, ge mig vååår!

Idag har vi börjat på sista veckan på utbildningen, sedan blir det
praktik. Förhoppningsvis. Ni förstår inte hur mycket jag håller
tummarna nu att jag får praktiken jag vill ha! Annars får jag tänka
ut en plan B. I morron får vi reda på vad som händer ifall man inte
har någon praktikplats. Det är inte bara jag alltså :P

Näe, nu ska jag börja med maten lite smått. Hemmagjorda hamburgare
blir det idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0