TYPISKT!

Typiskt att man ska bita sönder tanden efter att man fyllt 20.
Typsikt! Kände det igår när jag kom till H&M och blev bjuden
på tuggummi :P Trodde det var nått som fastnade men nej, en
flisa har ramlat bort. På framtanden också. Men det är väl inte
hela världen egentligen, syns inget. Inte som jag kan se iaf.
Men otroligt irriterande, för det är alldeles strävt.
Sen skulle jag väl behöva en bettskena då kanske, eftersom jag
gnisslar tänder på natten och det är säkert därför flisan ramlat bort.
Fick ju en för lääääängesen. Men den kan jag ju inte använda nu.
Är nog inte så fräsch, sen passar den inte heller..
Undra hur mycket det kostar att göra en sån då?


Annars går det bra! :) Dagarna flyger förbi! Kul! Idag blir jag nog
lite mer på klädsidan eftersom min handledare är ledig idag (och
i morron). Ska bli skoj det med. Kul att prova på lite av varje :)
Dock så ska väl jag försöka att fixa lite på kosmetiken själv, och
det ska väl inte vara nå problem.

Näe, nu blir det frukost så jag piggnar till!
Igår när jag kom hem kännde jag mig alldeles yr?! Tänkte att det kankse
varit för att jag inte ätit något sedan lunch (förutom en banan) och middagen
blev så sen då vi inte hade nått hemma så måsta åka på ica först. Så blev
inte mat förren åtta typ. Och lunch åt jag klockan 12. Men det fortsatte efter
jag ätit också. Hinner inte äta så mycket nu på dagarna :P Frukost lunch och
middag bara. Man kanske inte ska äta nå mer egentligen? Men får man
verkligen i sig alla kalorier man ska ha på bara tre mål ? Aja.. Ska ladda upp
med en bamsefrukost nu iaf :) Gröt och rågkaka! Mmm! Sen tar jag med en
risifrutti (XL :P) till eftermiddagsfikat, då middagen blir sen även idag..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ta en liten Fil och fila till tanden, så gorde jag.

2011-01-19 @ 11:39:15
Postat av: Kajsa

Jag har hört att man ska äta tre stora mål (frukost, lunch och middag) och sedan mellanmål mellan dem (ett mellan frukost-lunch och ett mellan lunch-middag). Typ frukt eller en smörgås...

2011-01-19 @ 13:00:20
URL: http://kajsasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0