VÄLKOMMEN 2011 !

Ja, som sagt! I år (eller förra året ;P) var det vår tur att
stå för middagen :) Vi bjöd på skagentoast till förrätt,
ungsstekt fläskfilé och potatisgratäng (+vitlöksbröd såklart :P)
till varmrätt och vitchokladpannacotta till efterrätt :) Och
macarons då, vet inte om dom blev så lyckad?! Har aldrig smakat
sånna så vet inte om dom ska vara lite mjuk i mitten ?!
Men jag tyckte dom var god iaf! :D Och dom tog ju slut så ;)




Och jag som hade hållt på donat hela dagen hade helt glömt
bort att äta. Så när Therese kom vid fem ungefär för att hjälpa
till, så fikade vi en liten macka :) Gött! Men maten blev ju ännu
godare då, eftersom man var så hungrig. Fast man blir alltid
mätt fortare om man är vrålhungrig?! Konstig..

Ja, sen plockade vi fram spel! Satt och beklagade oss att vi inte
hade "Helt hysteriskt" som låter så kul! :D Men det fick väl duga
med det enda spelet jag har "Kampen mellan man och kvinna".
Ganska kul ändå var det :)

Och som vanligt kommer tolvslaget fortare än man tror! Så var
det dags att gå ut och smälla raketer. Hade rätt många och fina
var dom :) Bara det att dom blev skjutna rätt över oss så allt
"skräp" ramlade ner på oss :P





Ja, sen var det väl inte så mycket mer. Folk gick hem en efter en.
Trött som ett as var jag, så när det bara var dom sista kvar började
jag plocka ihop lite. Alla ölburkar och skräp. Bättre än att ha det
kvar till dan efter då man verkligen inte vill känna lukten av öl! :P
Halv fyra tror jag klockan var när dom sista gick på efterfest och vi
kröp ner i sängen och kollade på Jurassic Park! :P

Dagen efter spenderades i sängen hela dagen. Var bara upp för
att åka på statoil och köpa dricka och godis. Sen var det sängen
hela dan. Sov, kolla på teve, sov, kolla på teve, äta godis, sova!!
:P Sov nästan hela dan. Så trött!! Var inte så dålig, men otroligt trött!
Hes lyckades jag bli under nyårskvällen också, och det sitter
fortfarande i. Trodde det skulle gå över till nästa dag men icke!
Blev sent den kvällen också. Fastnade framför massa filmer så
klockan tre slog jag igen mina blå och somnade! ;)

Idag var det bara att ta tag i disken. Fick ta i 2 omgångar. Även
fast jag packade diskstället överfullt! :P Men men, nu är det diskat
iaf. Och golven som man fastnade i är nu torkad! Tummen upp!

Hade iaf. en trevlig nyårskväll och hoppas detta år blir bra! Och
det kommer det bli garanterat!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0