ÅH DU HÄRLIGA SOL!

Sol igår och idag, hääärligt! Dock tycker jag aldrig att jag får nån
riktig färg! Det syns ju efter bikinin men är fortfarande blek! Så vad
var jag innan solen kom, jo likblek! :P

Idag jobbar jag från 16. Så får lite tid med solen även fast det är en
jobbdag, sköönt! :) Sen blir det jobb heeeela helgen. Först på tisdag är
jag ledig :) Hä blir ju päningar! ;)

Mid sweden nat's har ju också varit. Men känns inte som det. Tråkigt år
iår! Jävla väder! Ingen kan ha varit surare än mig när man vaknade till
spöregn på fredan.. Åh! Blir ju inte samma sak! Inte samma känsla!
Aja, hoppas på KANONväder nästa år ist då! :) Eller har turen tagit slut kanske?!
Iaf. så var fredagen roligast tycker jag, då när man tar det lugnt för att
orka med lördan, som SKA vara roligast :P Men dom senaste åren tycker jag
freda var bäst.
Men även där, inte samma känsla. Blev ingen grillning. Eller jo, en minigrillning
på fredan på 5 pers ungefär.. Ååh! Så suuur! :P Det ska ju vara långbord och
mycket fok och SOOOOOL och VARMT! Aja! ;)

Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så jag kan värma min jäkla fryspizza
och sedan göra mig redo för work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0