PREMIÄR FÖR SOLEN!

Idag vaknade jag till skinande sol! Kollade direkt hur varmt det
var ute, 19 i skuggan. Men i solen var det närmare 30! Lovley!
Så bikinin åkte på på engång och ut i solen! Tog med en tidning
utifall jag skulle bli attackerad av getingar, men tro det eller ej,
såg inte en enda jäkel! Dock var det en stooooor humla som
surrade förbi och var in en sväng, men flög ut lika fort! :P Lite
snuskig dom med..
Men skönt iaf. att få sola lite, får jobba på brännan här hemma
i ensamheten, för jag är verkligen inte redo för beach 2011! :P
Usch, låren bara växer och växer..

Men jag är på gång iaf. Har börjat springa nu och det är så skönt! :)
Var ner i början på veckan och sprang en runda och jag orkade mer
än jag trodde, och även fast jag hade blodsmak i munnen när jag
var klar var det skönt! Sen igår var jag ner igen och sprang, och
redan känner jag att jag orkar mer!! När jag sprang förbi stället
jag stannade och gick på gången innan känndes det så bra! :)
Man måste bara komma igång!!
Men sen är det en till sak som gör det så jäkla jobbigt! Varje gång
jag springer så får jag ont i tungan?!?! :P haha. Jag vet inte varför
men jag har alltid fått så. Det liksom svider och sticker i den.. Undrar
varför det blir så? Nån mer som det blir så för?

Näe, tror jag ska åka på ica snart och handla nå gotta :) (när det är
helg får man unna sig tycker jag! :P) Ska bara sitta hemma och svulla
ikväll! Skönt! Inte en droppe alkohol ska i min kropp denna helg! :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0