APRIL APRIL

Igår åkte vi och lämnade min bil på Selins. Var lääängesen
jag körde den nu och shit vad konstigt det kändes! haha :)
Är ju van att köra Pärans bil nu..
Saknar min bil! haha. Mycket skönare att köra. Hoppas den
blir fixad snabbt!

För övrigt så blir det en heldag idag. Jobbar dom sista timmarna
till 20.15. Så jag är väl inte hemma förren 21.20/21.30 nångång.
Man brukar alltid bli kvar lite längre än det är tänkt :)
Men det är skönt det också, att gå direkt till sängen och lägga sig,
skööönt! :D

Sen att det är 10- idag är ju inte så roligt.. kan våren ta och komma
snart eller? Imorron är det första april, sjukt! Tyckte nyss det var
första mars.. Tiden går så fort. Efter den här veckan är det bara
4 veckor kvar på praktiken :( Kommer bli såååå otroligt tråkigt då
den är slut. Vad tusan gör man om dagarna då? Ingenting.. mm, kul!
Aja.. Dags att söka sommarjobb också kanske :S Har helt flugit ur
huvet på mig.. Skit också! Måste åka ner till fjärn och uppdatera CV't
lite ! :D haha :)

Sen kan jag inte fatta att snart är jag moster!!?!?! Helt jävla sjukt, tror
jag fortfarande inte har fattat att Therese faktiskt ska bli mamma :D
och nu är det verkligen inte långt kvar.. Helt otroligt! :)

Aja, hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

du får ju umgås med mig och bebben då ;)

2011-03-31 @ 09:33:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det tackar jag inte nej till! :)

2011-04-01 @ 07:43:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0