SÅ VAR DET KLART!

Det vart en myskväll hemma igår, skönt! :) Mådde inge bra
heller?! :/ Vet inte om det beror på att jag inte äter lika bra
på helgerna.. Hade ingen frukost och lunch äter jag aldrig när
jag är hemma och blev ingen riktig middag heller.
Mådde iaf. illa och hade ont i skallen. Mår lite små illa nu också :S

Aja, iaf. så kickade Melodifestivalen igång och jag hade ingen
favorit alls. Så det spelade inte sån stor roll vem som vann.
Men när det stog mellan Eric och Danny så blev jag lite besviken
ändå att Eric tog hem det. haha, även fast jag sa förut att jag tyckte
han skulle vinna om det stog mellan dom två. Vet fortfarande inte
riktigt vem av dom jag tycker är den bättre, pest eller kolera liksom?! :P
Men han blev ju så glad så jag satt och flinade hur länge som
helst när han vann! haha, stört!



Sen höll jag på skratta ihjäl mig när Rickard går och pratar med
Swingfly och när han ska gå därifrån tar Swingfly mikrofonen och
"beatboxar" och sen när Rickard går därifrån så "säger" han "bomchicka bom"
HAHA, lät så jävla fult! haha, höll på dö. Tror jag var trött också, men
det lät så kul ;P

Aja, får väl hoppas att det går bra för Sverige nu då. Har suttit ett bra tag
nu och lyssnat igenom alla andra bidrag från andra länder. Jag vet, nerd!
Tycker inte det är mycket att hänga i granen faktiskt, har dock inte lyssnat
på alla, orkar inte!
Lite lustigt att Tyskland har samma artist som tog hem hela skiten förra året.
Kom med nått nytt ;) Hennes låt tycker jag inte heller var så bra.. lite tråkig.

Aja, nu är det bara kvalet vi väntar på, för att se om Eurovision är värt att
kolla på i år, kollade inte förra året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0