TRÖTT SOM EN GNU!

Ja, som sagt var jag ju på melodifestivalen i fredags :)
Började kvällen med lite mat och dricka, mycket trevligt och
mycket prat. Sen åkte vi vidare dit och tog en "fördrink" (haha)
innan det hela började.
Synd att det var så många tråkiga artister med bara. Som Sara
Varga och Pernilla Andersson t.ex. Skittråkiga att kolla på!
Fanns ju en stor skärm man kunde kolla på men jag tänkte att
nu ska jag kolla på scenen när man ändå är där, det man ser på
skärmen kan man lika gärna se på teven :P Och dom var inte 
mycket att hänga i granen.
Loreen var hur bra som helst!! Fattar inte hur hon inte kunde gå 
vidare. Jävla skit, lika bra att lägga ner hela melodifestivalen om
folk inte kan rösta för fan! Om dom bara ska rösta på artisterna 
och inte låtarna kan vi ju lika gärna låta Sanna, Erik eller Danny
vinna på engång.. SUCK!
The Moniker var bättre i verkligheten, dock var det nog för att man
inte såg hans ryckningar lika bra som i teven! haha :P 
Aja, när det var slut tappade jag bort allihopa :D Var ju meningen 
att jag skulle hänga med ut, men alla som skulle ut var puts väck!
Så när jag blev erbjuden skjuts (alltså inte av nån främling, 
utan andra från H&M som inte skulle ut :P) ner på stan så tog jag den.
Vart trött där i slutet också.. Efter att ha jobbat hela dagen + hela
veckan var jag rätt mör :P
Men hade en riktigt riktigt kul kväll ändå!

På lördagen drog mia med mig ut på isen där grabbarna var och angla.
Var mindre kul att sitta själv nykter bland massa full människor som
bara är uppkäftig och otrevlig! Usch! Blev på sånt dåligt humör..
Men efter en skotertur med Päran var det bra igen ;) haha.
I slutet ville jag bara hem, jag var ju chafför så egentligen borde det ju
vara jag som bestämmer när vi åker, men så blev det inte :P
Var så less i slutet så jag trodde jag skulle spy. Nykter bland fulla människor
och plus det att jag var sjuk!
Alla samlades här efteråt, vilket jag INTE ville. Men men.. Vart väl trevligt
ändå. Vart en lugn kväll, iaf för mig..

Nu ska jag göra mig i ordning sedan åka iväg :) Är sjukt trött! Igår kväll
höll jag på dö för jag var så trött! Satt i soffan och måsta gå och kolla till
pajen i ugnen men JAG ORKAR INTEEEE! haha. Var skönt att hoppa i säng
sedan ska jag tala om för er..

nej, nu måste jag gå! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0