TRÖTT !

Jahaja, då börjar snart min 12:de dag att jobba :P
Så jag är rätt mör faktiskt. Det är svårt att känna av
tröttheten när man är där, eftersom man hela tiden har
något att göra, så man hinner inte riktigt känna efter.
Men märkte det på att jag började bli lite grinig i slutet av
dagen igår :P Alla galgar som fastnar i varann och vägrar
släppa! MAH! Man vill bara skrika rakt ut! haha.
Och idag blir det lång dag, först praktik och sedan jobb efter
det. Så jag kommer nog inte hem förrens närmare halv tio
idag. Men det ska nog gå bra, dagarna går så fort så det är
lugnt ;)
Sen ska jag bara njuuuuta av helgen och försöka sova ut.
Bara ta det lugnt, har inte råd med annat.. Heeeeeelt pank!
Vet inte ens om jag har råd att tanka bilen nästa vecka :/ Sjukt..

Men hur skönt är det inte att solen är framme när man kliver upp?
Ibörjan när det var såhär ljust så trodde jag jämt att jag försovit
mig, men icke! Hääärligt! man blir så mycket piggare av ljuset :)

Näe, nu ska jag göra mig i ordning och sedan åka iväg.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0