HEMTREVLIGT!

Ja, vad har hänt sen sist? Fick upp mina hyllor, som jag köpte,
i torsdags iaf. Och jag blev nöjd! Blev mycket mer "hemtrevligt",
ist. för sjukhusvägg. haha :)


Ställde dit det vita ljusen bara för att jag inte hade nått annat att ställa där. Skulle haft
nått annat fint ist. men men, får vara såhär sålänge :)

Sen var det dags att bli ett år äldre också, i fredags. Hade en mycket bra dag! Fick
jättemycket fin och är mer än nöjd.
Lite av det jag fick:

En kanna av mamma och pappa, som nu får pryda ett av "hålen" som är över diskbänken.
Och en till kanna, eller vad man ska kalla det från Therese :) Som jag nu har slevar och dylikt
i, blev sååååå mycket bättre och mycket finare än innan med plåtburkarna. :) Snyggt! ;)


Två krukor+blommor av Mor&Far. Blev också mycket mer hemtrevligt av dom.
Lite mysigare på nå vis! Älskar krukorna, tycker dom är så fina! Mycket finare i
verkligheten! :)


Av Mejja fick jag dessa fina bilder!! :D Åh, dom är så fina! Just nu står dom på hyllan
i sovrummet, men ska fixa nattduksbordet sedan så får dom stå där, är så rörigt där nu. :)

Ja, sen fick jag mer också, men orkar inte lägga ut på allt! Fick bla. en H2O-mopp, som
jag tjatat om! Och den funkar faktiskt!! :D Provade den som "mopp" igår, ist. för att skura
golven och den är faktiskt så bra som dom säger. Räcker med att glida över fläcken en gång
så är den borta sen! :P Ett litet minus är att den blir rätt trög att glida när själva "duken" blivit
blöt. Men men, bra ändå! :)

På lördagen åkte jag och Päran till Sundsvall en sväng, för att änvända det jag fick av han
i födelsedagspresent! :) Nämligen presentkort på Telia. Så nu även jag ägare av en iphone 4! :P

Jag vet, ser ganska ofräsch ut på bilden, vet inte varför det blev så?! :P Och dom
vita fläckarna är luftbubblor från skyddsplasten. Inte det lättaste att få på ett sånt
utan bubblor ska jag tala om! :P Minsta lilla damkorn under och det blir en bubbla.
Men det lever jag med ;) och jag ångrar mig nästan att jag tog ett orange skydd! :/
Skulle ha tagit svart ist. Är lite less på orange nu.. Men tänkte att det kanske är
lite roligare med nån färg än bara svart! Får väl köpa ett nytt sedan då, fast känns
surt att punga ut 300 spänn för ett sånt :/ Aja.. Ganska fint är det iaf ;)
Sen har jag blivit helt beroende av spel! haha, har 2 zoo'n, dock har jag gett upp
ett av dom. Var så mycket att göra :P haha! Och har nu börjat med en smurfby!
hahaha ;) Aja..

Blev en lugn kväll sedan. Kollade på Eurovision och telefonen var bra att ha
när man blev lite less, annars hade jag nog somnat.
Men guuud vad spännande det var!! Och sur blev man när inte Sverige vann.
Surt när det är så jävla nära!! Men men, en tredje plats är ju inte fy skam det
heller! :) Och det blev ju en liiiten seger för Sverige iaf. när det var Svenska
låtskrivare som skrev vinnarlåten! ;) haha, alltid nått :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Men åå, vad fint :)

Jag vill också ha en iphone4!! :D

2011-05-17 @ 12:43:03
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu kan vi börja tävla i Zoo:t ;)

2011-05-17 @ 15:16:11
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Denise

Åååå nu blev jag avis! Jag vill också ha en iphone4! =D

2011-05-17 @ 16:01:57
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Therese

åh vad fint det blev i köket! :) vill oxå ha massa hyllor med saker på, men alla väggar är proppade =/ haha :) vart hittar man trä-"slevar", mkt finare än ikeas mörk-blåa! uäk!



mm nu vill jag oxå ha en iphone! HAHA!

2011-05-17 @ 17:32:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: haha, ja du får köpa en ;P



Mia: Jaaa, men det är ju fusk! Du har ju sånt långt försprång!! :P haha



Denise: Ja, den är bra behändig ändå ;)



Therese: Jaa, jag skulle vilja ha nån till hylla där. Eller nått mer på hyllorna :) Jaa.. hmm, tror det ska finnas på ikea. Såg nått set iaf med tre olika trä"redskap" :P haha.



Ja, du får önska dig en du också ;)

2011-05-18 @ 09:37:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

näe jag ska önska mig en extern hårddisk att spara alla kort på! :P

2011-05-18 @ 10:43:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0