INTE OKEJ!

Det är inte okej att bli väckt av ett jävla oväsen i trapphuset
och sedan en röst "Halåååååå???? är det någon hemmaaa??"
(det hörs jäääkligt väl vad alla säger i vårat trapphus)
Och resten av morgonen höra bankande från lägenheten bredvid.
Inte för att jag var så speciellt trött när jag vaknade, men dagen
blir så lång och jag blir sååå rastlös!!
Jag klarar inte av att göra ingenting längre, helt sjukt! Igår kväll
höll jag på få nå fel, så sjukt rastlös och inget att göra!
blää!

Nu håller jag iaf. på att koka en burk med kondenserad mjölk, som
ska koka i 3 timmar. Det är ju också väldigt underhållande vill jag
lova :P haha. Men nu måste jag ta och baka Ooey gooey brownies!
Har köpt grejerna till det för läääääääängesen, men just detta att mjölken
ska kokas i 3 timmar har gjort att jag gruvat mig. Men nu så, ligger den
och puttrar.

Tror jag ska sy klart en kjol jag håller på med. Syr om ett par brallor.
Sen ska jag även sy in en klänning som jag köpt.

Och sist men inte minst ska jag ju åka och gratta mamma idag! För hon
fyller ju år, Grattis grattis till henne! :)
Det har jag sett fram emot hela veckan, då jag VET att jag ska nånstans.
Och tills på lördag, då jag ska jobba. Drömde om H&M inatt, inget speciellt.
Bara att jag vek kläder och la dom där dom skulle vara :P haha. Plus att
jag började jobba 21.23. Japp, exakt och SENT! :P haha.. inte ens öppet :P
Men men!

Var och hälsade på Therese och Mejja igår också. Och för varje gång man
träffar den lilla krabaten vill man bara träffa henne mer och mer och MER! :)
Så otroligt söt, den lilla tjockisen! Och som hon växt sen sist jag såg henne!
Lill hjärtat då!

Näe, nu ska jag se hur det går för mjölken sedan dra fram symaskinen!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, jag skulle också göra såna brownies förut. Men då skulle den koka i 4 timmar, då blev det ju sent! Haha, då orkade jag inte! Haha ;)

2011-05-04 @ 10:47:03
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Alltså ja kokade och kokade den där jävla burken, men tillslut så slog jag bara av plattan och lät den va och gick o la mig X)

2011-05-04 @ 10:47:44
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha! okej! Fasen.. på mitt recept så stog det 3 timmar, nu hoppas jag det blir bra för jag ORKAR INTE vänta mer! haha, bara en timme kvar att koka nu :P Nu jävlar ska den där kakan vara god också när man måste slita med att koka burken så länge..

Haha, öppnade du inte burken sen då? och kollade hur det blev ? :P

2011-05-04 @ 11:16:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Denise

Grattis moster Fia ;D

2011-05-04 @ 12:25:20
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, den blev bra tror jag, men det ska nog vara 3 timmar, då blir den inte så.. fast som min blev ;)

2011-05-04 @ 15:50:56
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan bara meddela att dom kom från nordanstigsbostäder och satte in dörrhandtag till köksdörren och fixade våran balkongdörr.

Någon som spelar munspel i trapphuset mitt i natten sedan man lagt sig är inte heller speciellt kul ;)

eller när det ligger pölar av sprit i trapphuset, eller en flastbotten, då varken vi eller den andra grannen dricker..

2011-05-06 @ 08:37:13
URL: http://nattstad.se/malinolsn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0