MINI LEENDE

Idag började jag dagen med att åka till Therese och Mejja.
Hade glömt min plånbok i Therese bil igår så skulle dit och hämta
den. Men inte kan man ju bara kika in en snabbis eller! :D
Blev lite mys med lilltjejen också ju! Hon är ju bara för gooo!
Låg och småflinade hur längesomhelst, lillsötisen och jag ville
bara gosa sönder henne!!! haha. Sen gjorde jag lite smackljud
med munnen och hon kollade så fascinerande på mig lilla tjockisen,
åhhhh så söt! Eller när hon blir lite grinig och jag "dansar" henne
fram och tillbaka, och hon ger mig en blick som säger "Är du dum i huvve?"
haha! Lilla gofisen! Man kan ju inget annat än att smälta :')
Skulle ju ta med kameran igår när mamma fyllde år så jag kunde
få lite egna bilder på lillsessan, men såklart(!) så glömde jag den.
Är inte ens förvånad.. :P Glömmer allt nu förtiden!



Efter att jag myst färdigt åkte jag ner till fjärn och fick lite kvarlämnat födelsedagsfika :)
Tvättade Pärans bil, och får jag sommarkänslor. När man står och tvättar bilen :D
haha! Jag gör då inte det på vintern iaf.
Sen hjälpte jag mamma kratta lite, blev inte så mycket gjort men litegranna iaf :) Får
fortsätta nån annan dag. Är ju inge kul att vara ute när det är kallt, tycker inte det har
varit skönt ute idag. Blåser ju isvindar!! :P usch!

Även jag som skulle börja springa nu efter att praktiken tagit slut och jag "får tid" för
det.. Jo tjena! Tror jag vräkt i mig mer onyttigheter bara! haha. Men nästa vecka ska
jag och mamma börja springa lite :) Skönt att ha nån med sig och skönt att springa i
fjärn, där det inte är så mycket folk :)

Näe, nu ska jag nog jäsa framför ett avsnitt av Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0