ÖNSKElista

Nu är det snart dags för ännu en födelsedag.. Suck! :P
Eftersom några vill ha lite tips och ideér så kommer här en
ÖNSKElista av lite som jag vill ha :) Detta blir ett långt inlägg känns
det som :P

Först och främst vill jag ha en Iphone 4! haha :) Det står högst
upp, men inget jag förväntar mig. Så det är verkligen en ÖNSKEsak.

Sen kommer ju H20 X5 moppen :P


Ett litet kollage på kläder från H&M som jag vill ha, bland annat en pyjamas.
Ett par sköna pyjamasbyxor och nån skön tröja att bara dra på sig på morron.


Smycken vill jag ha. Speciellt ringar, ÄLSKAR ringar! :) Helst breda.
Men skulle också vilja ha nått fint halsband :)


Förkläde behöver jag! Vet inte hur många linnen/tröjor jag förstört när
jag stått vid spisen och det stänker fett. Och fläckarna går ju aldrig bort!!

Kökssaker!!




Överkast vill jag så gärna ha, ett fint tjockt lapptäcke liksom! Så fint!! :)

Sen finns det ju fina sägkläder också, som är så fin att man knappt behöver nått överkast,
som är i samma stil som överkasten här ovan :)

Fina skyltar, skulle vilja ha nått fint att ha på sovrumsdörren. :)


Några fina krukor med nå småblommor i skulle vara fint att ha i köksfönstret.

Sen skulle jag vilja ha en hylla i köket med nått fint på, nån fin tavla, ord eller
nått annat fint bara :) Är så tomt på väggen där..

och tillsist som nog skulle vara den finaste presenten är ett kort på Mejja i en
fin ram att ha på nattduksbordet :')

Kunde inte låta bli att tänka hur fint det skulle vara med dessa kort i en fin vitmönstrig ram :)
Therese är ju så sjukt duktigt och Mejja är ju världens finaste! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

tummen upp! :)

2011-05-02 @ 18:24:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0